Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 09, 2012, 07:33:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wie oh wie bakblik 20x20 cm  (gelezen 2898 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mamaMarije
Super Mama

Lief: +25/-0

« Gepost op: Januari 09, 2010, 17:28:40 »

Het is dus nog niet zelf gemaakt, maar ik zoek dus een 20x20 cm bakblik.

Voor Matthijs zijn verjaardag ga ik (natuurlijk) een 4 taart bakken.
Die 4 wordt echter behoorlijk groot met 3 rechte cakes.
Op zich geen probleem als iedereen op dezelfde dag komt (zoals bij Thymen zijn 4e verjaardag) maar als het in 2'en gevierd wordt... is die veeeeeels te groot.
En ik hou van verse taart, dus wil niet de mensen op zondag de resterende helft van vrijdag voorschotelen.

Had dus bedacht 20x20 kapsel te bakken en daar ga ik van 3 stroken de 4 bouwen.
Al met papier geknipt en wordt een mooi maatje passend bij het aantal mensen dat komt op beide dagen.

Bakblik al wel bij een webshop gevonden, maar 1: duur en 2: levertijd is tot 2 week mogelijk en dan is die te laat...

Al wel bij de Blokker gekeken, hadden ze niks en volgende week maar even langs de Xenos ofzo.

Maar als iemand van jullie nou al HET adres voor mij weet... scheelt mij dat weer een strooptocht  das lekker!
Dus kom maar op met de tips (hoop ik  Knipoog).
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Januari 09, 2010, 17:28:40 »

Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 09, 2010, 18:06:24 »

ik zag gisteren bij de Action bakblikken liggen maar volgens mij waren die niet vierkant, weet het niet zeker meer..

succes met je zoektocht..

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 09, 2010, 18:42:00 »

Hier zitten action en aldi vlak naast elkaar, aldi had siliconenvormen maar of die ook vierkant waren?? Action heeft ook allerhande vormen. Maar als je niet specifiek op zoek bent naar iets, let je er niet helemaal op wat ze allemaal hebben  Knipoog

Misschien beetje krom gedacht, maar van een ronde taartvorm kan je toch ook gewoon een vierkante cake snijden? Of je dan 20x20 hebt, weet ik niet. Maar met wat snijden en plakken, kom je toch een eind? Er zijn trouwens ook wel kleinere cakevormpjes (bijvoorbeeld bij hema, kindercakeblikjes) maar dan wordt hij misschien weer net te klein?

knuffel Nynke

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Ageeth
Super Mama

Lief: +37/-0

Have a nice day, unless you made other plans

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 09, 2010, 18:47:55 »

Bij Oldenhof hebben ze echt bijna alles:
Daar zie ik zo snel één van 21.5 x 21,5 x 4,5 voor 12,95
Wel verzendkosten als je onder de 20 euro besteld, maar ze hebben erg veel leuks!

http://www.kookwinkel.nl/cms,23502,bakblikken++broodbak+vormen.asp

Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl

mamaMarije
Super Mama

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 09, 2010, 18:56:43 »

Hier zitten action en aldi vlak naast elkaar, aldi had siliconenvormen maar of die ook vierkant waren?? Action heeft ook allerhande vormen. Maar als je niet specifiek op zoek bent naar iets, let je er niet helemaal op wat ze allemaal hebben  Knipoog

Misschien beetje krom gedacht, maar van een ronde taartvorm kan je toch ook gewoon een vierkante cake snijden? Of je dan 20x20 hebt, weet ik niet. Maar met wat snijden en plakken, kom je toch een eind? Er zijn trouwens ook wel kleinere cakevormpjes (bijvoorbeeld bij hema, kindercakeblikjes) maar dan wordt hij misschien weer net te klein?

knuffel Nynke

Dat is dus ook het irritante... ik heb ze vast ooit wel ergens zien liggen, maar nooit nodig gehad, dus ja.
En van rond kom je uiteindelijk ook wel tot vierkant idd, maar kom ik niet tot 20 bij 20  smile
Een kleinere vorm van zo'n 20cm (dus gewoon cakeblik) kan natuurlijk ook, maar dan moet ik dus 3x een cake bakken en met een vierkante ben ik in 1x klaar  goei van je!

EN het lijkt me ooit nog wel leuk eens een taart met marsepein of fondant te bekleden voor de kids/ kinderfeestje en dan lijkt vierkant me heeeeel praktisch, dus voor de toekomst wil ik toch al een vierkante erbij.

Ageeth, die site was ik idd ook tegengekomen en moooooie spullen (ook naast de blikken) voor bakken.
Maar vind 13 euro voor een bakblik vrij veel  bloost de pan uit

Ga maandag denk ik eerst maar even langs de Xenos en de Action in de hoop dat ze daar iets hebben (siliconen mag van mij namelijk ook).... en dan langs de kookwinkel als die niks hadden... mocht de kookwinkel het wel hebben bespaar ik hopelijk in elk geval de verzendkosten, al blijft 13 euro veel geld voor een bakblik.
Ageeth
Super Mama

« Antwoord #5 Gepost op: Januari 09, 2010, 19:04:01 »

Is misschien ook veel, maar je merkt echt wel verschil qua antiaanbak ed.
Maar met verzendkosten erbij is hij natuurlijk veel te duur dat zeker!
Ze zitten in Zwolle met meerdere winkels en als ik echt iets speciaals of goeds zoek ga ik naar hun toe.
Met zoektocht paar weken geleden waren ze zelfs het goedkoopst voor een poffertjes pan die ook op inductie kan!

Succes met je zoektocht!

mamaMarije
Super Mama

« Antwoord #6 Gepost op: Januari 09, 2010, 21:05:46 »

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20133042

Hij is wel niet helemaal vierkant, maar close enough, daar kan ik ook wel een 4 uit breien denk ik zo.
Voor 4 euro... rijd ik wel even langs de IKEA  das lekker!
Stefke
Super Mama

Lief: +0/-0

« Antwoord #7 Gepost op: Januari 09, 2010, 21:28:52 »

Hoi,
Als dat bij de ikea nou niks wordt en je hebt een iets luxere kookwinkel in de buurt: bij de kookwinkels die ik ken verhuren ze voor iets van 2,50 cijferbakvormen. Heeel handig (heb kinderen van en gezin in de klas gehad die bij iedere verjaardag Heeeeeeerlijke cake uitdeelden aan de juffen, altijd in het betreffende cijfer. Die waren zo lekker, zijn me wel bij gebleven! das fijn)

Succes met bakken, hoop dat ze lekker worden!
mamaMarije
Super Mama

« Antwoord #8 Gepost op: Januari 09, 2010, 21:46:26 »

ik ken de cijferbakvormen .... maar ik maak ze altijd zelf (alleen de 1 bij Thymen heb ik destijds ook gehuurd, maar daarna zelf fröbelen)
En die bakvormen.... zijn helemaal groooooooooot, dus dan zit ik nog met het 'probleem' dat ik op zondag 'oude' taart van vrijdag moet serveren  Knipoog
Bij Thymen had ik dus een groooote 4 uit rechte cakes en nu wil ik dus 2x een kleinere 4 bakken.
Ageeth
Super Mama

« Antwoord #9 Gepost op: Januari 09, 2010, 22:01:08 »

Zo, die wil ik ook!
In 2011 hier in Zwolle een Ikea  goei van je!

mamaMarije
Super Mama

« Antwoord #10 Gepost op: Januari 09, 2010, 22:09:12 »

Zo, die wil ik ook!
In 2011 hier in Zwolle een Ikea  goei van je!

Zal je voor die tijd laten weten of die ook goed bakt, moet lukken voor 2011  das lekker!
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #11 Gepost op: Januari 11, 2010, 13:56:57 »

Vandaag bij Action en bij Aldi even snel gekeken, maar geen vierkante zien liggen.

Sorry Geesje!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
mamaMarije
Super Mama

« Antwoord #12 Gepost op: Januari 11, 2010, 20:06:33 »

Vandaag bij Action en bij Aldi even snel gekeken, maar geen vierkante zien liggen.

Sorry Geesje!

Kan jij niks aan doen  Knipoog

Woensdag is Thymen vrij en aangezien hij uit zijn gymschoentjes is gegroeid moet ik toch even de stad in en mag hij geheel vrijwillig even mee langs de Xenos  smile
mamaMarije
Super Mama

« Antwoord #13 Gepost op: Januari 11, 2010, 20:07:03 »

vergeet ik helemaal te bedanken voor het kijken  bloost de pan uit
Dus alsnog bedankt  knuffel
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #14 Gepost op: Januari 11, 2010, 22:02:15 »

knuffel knuffel knuffel

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: