Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 09, 2012, 08:11:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Het kamertje, samen met mijn mama gemaakt  (gelezen 2012 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Melissa
BallenBak
Super Mama

Lief: +1/-0

« Gepost op: Februari 12, 2010, 13:09:49 »

Ik ben samen met mijn mama aan de klus en shop geweest en dit is het resultaat, ben er echt zoooooo blij mee!

Met de gordijnen dicht

En de babybay (aanhangwiegje)

Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Februari 12, 2010, 13:09:49 »

Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 12, 2010, 13:24:50 »

Leuk kamertje hoor, mooi geworden...

Nu nog eventjes geduld en komt je buikbewoner er te slapen....

knuffel

Ageeth
Super Mama

Lief: +37/-0

Have a nice day, unless you made other plans

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 12, 2010, 15:33:52 »

Mooi Melissa!!
Super die aanhangwieg ook! Super lekker samen slapen op een veilige manier!
Jullie hebben er een super kamer van gemaakt!

Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 12, 2010, 16:58:09 »

Wow melis!!! Dat ziet er mooi uit! En wat heerlijk zo'n aanhangwieg! Waar heb je die gevonden???

Die bekleding van de wieg, dat tegen die spijlen aan... mag dat tegenwoordig weer??? Scheelt een berg in tocht, baalde toen best toen het bij ons niet mocht.

knuffel Nynke

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Melissa
BallenBak
Super Mama

Lief: +1/-0

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 12, 2010, 17:05:37 »

Die bekleding mag nog steeds niet, maar voor de sier op het moment staat het erg mooi, het was gewoon bijgeleverd. Maar als de baby erin gaat moet het eruit. Net als dat in het ledikantje nu nog een dekbedje ligt (kan de duodeken niet vinden ;) ) , die moet ook nog eruit.

Ik heb het bedje bij prettymum gekocht.

Ik vind het ook een heerlijk kamertje, kan nu echt lekker tutten en iedere keer als ik er voorbij loop dan moet ik ook echt even kijken en zuchten, wat een leuk warm kamertje zo.

Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)
Jennifer
Mama

Lief: +0/-0

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 12, 2010, 18:04:56 »

Echt wel heel mooi kamertje!!
En dat wiegje is ook erg mooi en handig

Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)
esther mv 4 meiden
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #6 Gepost op: Februari 12, 2010, 18:59:15 »

Wow, leuk kamertje geworden hoor! Ben zeer benieuwd wat het word Knipoog haha

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09
Anneke mv 3
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #7 Gepost op: Februari 12, 2010, 19:54:19 »

Het ziet er fntastisch uit! En zo'n wiegje is nieuw voor mij, had ik nog nooit gezien.  goei van je!
mamaMarije
Super Mama

Lief: +25/-0

« Antwoord #8 Gepost op: Februari 12, 2010, 20:40:56 »

leuk en fris kamertje  goei van je!

En die aanhangwiegjes vind ik geweldig!
Heb er ook weleens naar gekeken, maar het vanwege de prijzen toch maar gelaten.
Stefke
Super Mama

« Antwoord #9 Gepost op: Februari 21, 2010, 08:58:07 »

Wauw, alles al helemaal klaar en ook zo leuk!! Stiekem ben ik een beetje jaloers...

Wij kunnen nog niet aan de slag. Eigenlijk hebben we een kamer te weing, en hoe we hadden bedacht de boel dan te verschuiven qua kamers, dat past helaas niet... Lastig lastig...
Daarnaast zijn we bezig met een nieuw huis. Als dat doorgaat zal de kleine zo lang bij ons op
de kamer komen. Maar we kunnen dus niet vooruit BOOS het kriebelt zo!

En dat aanhangwiegje. Super mooi! Zou ik oom wel
willen, maar volgens mij past het niet aan ons bed (wij hebben een auping auronde, hoogste model). Kun je ze ook in een winkel krijgen? Dan kan ik misschien eens gaan kijken.(Maurits is 's nachts een meer uit ons bed gevallen toen ik in slaap viel tijdens een nachtvoeding bloost de pan uit wil ik niet nog eens laten gebeuren zoals je begrijpt...

Heel veel succes met de laatste loodjes! En geniet lekker van je mooie kamertje!
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #10 Gepost op: Februari 21, 2010, 09:20:01 »

Bij mijn waterbed gaat aanhaken ook niet lukken, maar mijn co-sleeper heeft prima dienst gedaan! Soms moet je wat kunst en vliegwerk gebruiken, maar je kan behoorlijk veel zonder de veiligheid uit het oog te verliezen hoor!

Voordat ik de co-sleeper ontdekt had, zijn mijn twee oudsten ook wel eens uit bed gerold (oei wat een schrik en wat een schuldgevoel) je bent zo moe tijdens die nachtvoedingen dat wakker blijven bijna onmogelijk is.

Bij jongste heb ik toen eerst stoelen naast het bed gezet met de rugleuningen tegen het matras aan, zodat ze er niet uit kon rollen. Later pas ontdekt dat ik van mijn ledikantje ook een co-sleeper kon maken. Dat was een nog mooiere oplossing, aangezien waterbed zo stevig afgeraden wordt door de instanties. Mijn waterbed is (als ik er ook in lig) minder makkelijk in te deuken dan een gewoon matras, dus niet zo heel erg veel zorgen over gemaakt.

Ledikantje met blokken opgehoogd, zodat matras op zelfde hoogte als de mijne lag. Verschuiven deed hij niet, anders had ik hem wel met haakje/oogje of touw aan mijn onderbouw vastgezet.

Balen dat je nu nog niet kan beginnen met een babykamer! Een nieuw huis is wel weer leuk om naar uit te kijken, al zou ik er nu na geboorte van de kinderen in dit huis niet echt aan moeten denken... Wat past er precies niet??? Soms moet je even buiten de hokjes denken om toch nog ruimte te creëren, mijn twee jongsten slapen nu samen op een kamer, maar op die kamer zouden er nu zelfs vier of vijf kunnen slapen... Voorheen was dat onze kamer en paste de co-sleeper er niet eens naast, hangt echt puur van de inrichting af.

knuffel

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Stefke
Super Mama

« Antwoord #11 Gepost op: Februari 21, 2010, 10:39:38 »

Onze slaapkamer is echt super groot. Daar passen wel 4 bedden in. Kamers van de kids zijn echter niet zo groot. Door vaste kast en bureautje passen daar geen 2 bedden in en een stapelbed is door randje boven lambrisering ook geen optie... Nu is het passen en meten hoe ons ( grote, want op veel ruimte gekochte) bed daar in gaat passen. Het zal er om hangen! De 2 oudsten gaan dan naar onze kamer en baby naar kleinste kamer. Baby bij ons op kamer kan voorlopig natuurlijk wel maar is geen structurele oplossing omdat manlief daar erg slecht door slaapt.
Er is ook nog een zolder maar we hebben 2 onrustige slapers en ik slaap super vast. Kids en ik niet op zelfde verdieping is (de komende jaren) geen optie, dan hoor ik ze simpelweg niet!
ach, voor alles is een oplossing, we komen er wel uit!

En als dat huis niks wordt gaan we ook niet meteen verder zoeken, dan blijven we voorlopig gewoon hier!

Groetjes en fijne zondag
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #12 Gepost op: Februari 21, 2010, 12:09:47 »

Weet niet hoe jullie verdieping is ingedeeld... maar kan je van jullie slaapkamer twee kamers maken??? Alle kinderen daarin en dan van de twee kinderkamers (als die naast elkaar zitten) één kamer maken? Of randje boven lambrisering aanpassen? Of L-vormige constructie, ene bed met hoofdeind onder de andere, past bureau er nog net naast waarschijnlijk. Soms moet je het bed aan de kamer aanpassen als je de kamer niet aan het bed kan aanpassen  Knipoog Het is wel een berg werk, waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten, maar een nieuw huis brengt ook aardig wat extra werk met zich mee.

Ik slaap ook super vast en hoor de kinderen zelfs op zelfde verdieping niet snel, met Irene was ik bij iedere zucht wakker... Maar na oververmoeidheid is mijn lijf anders gaan reageren. Gelukkig wordt papa er wel van wakker  Knipoog

knuffel Nynke

mamaMarije
Super Mama

Lief: +25/-0

« Antwoord #13 Gepost op: Februari 21, 2010, 21:16:42 »

kids toch op zolder (of jullie) en dan een babyfoon met meerdere baby units  goei van je!
Wij hebben nu ook een babyfoon op zolder EN op de babykamer. Zolder hoor je hier anders ook niet en met die babyfoon... horen we het duidelijker dan de kids die in de kamers naast ons liggen  das lekker!
Stefke
Super Mama

« Antwoord #14 Gepost op: Februari 26, 2010, 21:30:44 »

Ha Melissa, eindelijk kan het kamertje gebruikt gaan worden!
Gelukkig had je de boel lekker op tijd klaar!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: