yfke
First class twat!
Forum Admin
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Gepost op: Juni 18, 2010, 09:20:59 » |
|
;) ik ben de laatste tijd wat meer met een beetje keuvelen en frummelen etc. vooral met vilt hoesje voor de iphone ( inmiddels ingepikt door de dochter  )  aardbei van vilt, ik wil nog meer speelgoed eten maken, vriendelijker en mooier als die plastic meuk, en niet zo duur als de houten varianten.  Deze zomerlinde heb ik gemaakt voor de school, met het Sint Jansfeest krijgen de kleuters wat kleine presentjes, een van de ouders, en de oudste klassen gaan ook nog iets maken.  En mijn creatie van gisteren:  Bij arwen op school werken ze met seizoens tafel, Arwen is er helemaal gek van, en dus gaat deze mama ook seizoenstafeltjes maken. Dit was en pakketje om te oefenen, en ik heb pas een boek gekocht met allerlei leuke voorbeelden om te gebruiken. Op de zomer tafel staat weinig bijzonders, een glazenpotje met wat vurig zijdevloei, om een kaarsje te branden, wat vurige doeken ( rood oranje geel) en schelpjes en andere schatten die we in de zomer periode gaan vinden. Dus more to come 
|
|
|
|
|
|
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Gepost op: Juni 18, 2010, 09:20:59 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esther mv 4 meiden
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 18, 2010, 09:37:46 » |
|
Dat ziet er leuk uit Yfke!  ik ben niet zo crea....... 
|
|
|
|
|
|
 Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09
|
|
|
|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 18, 2010, 09:59:56 » |
|
Gaaf zeg! Vooral dat vilten fruit, leuk idee, Yf!  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicole
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 18, 2010, 10:14:13 » |
|
Leuk gedaan Yfke, creatief hoor, leuk idee ook een seizoenstafel, had dat eerst ook thuis toen we nog geen kinderen hadden, we hebben een salontalel met 2 platen boven elkaar en dan zit er een ronde glasplaat in, daaronder maakte ik altijd een thema,  , carnaval winter zomer enz, maar ja met die grijpgrage vingertjes hier is dat geen doen meer ....wie weet komt dat wel weer eens.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 18, 2010, 10:29:14 » |
|
Heerlijk creabea Yf!!! Het ziet er ontzettend leuk uit!!! Heb zelf de afgelopen maanden niet geknutseld, wordt er eigenlijk ook wel weer eens tijd voor!!
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
Sigrid
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 18, 2010, 11:14:21 » |
|
|
|
|
|
|
|
MV Hannes (08/02/04) en Marije (16/04/2005) en Jasmijn (27/12/2007) en meter van Enriqué  'Ik wens de rust om te accepteren wat niet te veranderen is de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is en de wijsheid om het verschil tussen beide te ontdekken'
|
|
|
superlynn
Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 18, 2010, 13:02:45 » |
|
Hi,
Lees reactie hierboven me dacht precies hetzelfde, maar ja aan de andere kant als we dit allemaal zouden kunnen is dit niet speciaal meer. Evengoed ik vind het kei mooi. X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jennifer
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 18, 2010, 13:12:04 » |
|
WAUW!!!! Wat mooi!!
|
|
|
|
|
|
Groetjes Jennifer mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)
|
|
|
dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1
TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 18, 2010, 20:42:47 » |
|
Creathea Yf!!! Super leuk gedaan!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yfke
First class twat!
Forum Admin
Super Mama

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 24, 2010, 08:08:46 » |
|
Arwen heeft vandaag Sint Jansfeest ( zonnewende /summer solstice ) De bedoeling was dat ieder kindje een boel veldbloemen mee nam om een mooie tooi te maken van veldbloemen. Maar na een aantal minuten in het veld werd ze al zo benauwend dat ik dacht dit gaat niet goed. Even met juffie mijn creatieve idee overlegd en gisteren avond enkele uren aan de slag gegaan. En van vilt veldbloemen gemaakt en haar prinsessenkroontje versierd als een mooie bloemen tooi Het resultaat: Maar me trots presenteer ik: Voor:  Zij:  Achter:  Binnen:  Nou hopen dat ze hem mooi vind , ze heeft hem nog niet gezien! Benieuwd trouwens of jullie herkennen wat ik gepoogd heb er in te verwerken! t zijn er 6 veerschillende in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
|
|
|
|
Nicole
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 24, 2010, 08:10:58 » |
|
ooo mooi geworden Yf, knap werkje geleverd... Ik zie in ieder geval een klaproos en een margriet volgens mij....ben niet zo thuis in de veldbloemen..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yfke
First class twat!
Forum Admin
Super Mama

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 24, 2010, 08:29:35 » |
|
Die twee kloppen iig al wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicole
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 24, 2010, 08:59:52 » |
|
pfieuw gelukkig ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 24, 2010, 11:53:49 » |
|
Wat leuk, Yf! Jochem heeft vandaag ook St Jan (zit ook op de St Jan school), die krijgen een voorstelling over St Janskruid (vroeger dachten ze dat je daarmee dieren kon verstaan, leuk concept voor een voorstelling), zit dat er misschien tussen? Herken in ieder geval klaproos, margriet en korenbloem. Dat gele, is dat koolzaad? Echt super gemaakt, wat vond Arwen ervan?  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|