Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 05, 2012, 01:30:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Bodi bid niet voor een flesje!  (gelezen 2545 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
jochemsmama
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 12, 2009, 18:58:00 »

Het flesje laat ik al bewust door iemand anders geven, want als ik het doe grijpt hij zich direct aan mij vast en draait net zo lang tot hij in de buurt van mijn borsten is.. Love is in the air!, wel lief hoor maar nou net niet de bedoeling Knipoog

He Joyce, dat is nu juist wel de bedoeling  Haha wat een lol. Mama is borst, iemand anders is fles. Zo simpel is het. Hij weet gewoon waar hij het op de juiste temp kan halen en in de juiste verpakking  Knipoog. Heb Jochem zelf geloof ik ook nooit een flesje gegeven, waarom ook. I had the real thing.

Maar fijn dat hij het inmiddels wel weer begint te snappen, geeft je net dat extra uurtje ruimte om die film te kunnen zien enzo.

knuffel Babette 

Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 12, 2009, 18:58:00 »

superlynn
Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0

« Antwoord #16 Gepost op: September 24, 2009, 20:11:13 »

Hi,

Hier ook een drama als ik Liam(toen ie nog baby was) een flesje afgekolfde melk gaf, pff wat een toestand zeg.
Maar ik was even uit beeld, en meneer drinkt gewoon, alsof ie het altijd had gedaan, geen enkele moeite.
Gekke slimme kindjes.
X

dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1

TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY

« Antwoord #17 Gepost op: September 24, 2009, 20:32:06 »

Bodi drinkt nu gelukkig best goed uit een flesje.
En het gekke is dat hij beter drinkt als hij de fles van mij krijgt dan van iemand anders..  wat zeggie?  bij mijn moeder gaat het ook wel goed, maar die is ook wel super geduldig en rustig, iets wat Willem dus totaal niet is en dat voelt hij denk ik gewoon aan.
Gelukkig is mijn moeder de enige die op mijn kinderen past (Willem noem ik geen oppas) dus komt helemaal goed als ik eens weg zou moeten.

knuffel

superlynn
Moderator
Super Mama

Lief: +7/-0

« Antwoord #18 Gepost op: September 24, 2009, 20:37:28 »

Hi,

Ja dat is wel grappig ja, Herbie is ook zooooooooooo geduldig, yeah right niet dus.
Verschrikkelijk vind ik dat, kan helemaal uit z'n plaat gaan over weet ik het wat, niet tegen de kindjes hoor, daar is ie wel iets rustiger mee, maar geduld is een van de dingen die hij niet heeft geleerd, zijn vader is ook zo, standje erger, en z'n opa was nog erger toen ie nog leefde.
X

dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1

TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY

« Antwoord #19 Gepost op: September 24, 2009, 21:08:14 »

Hahahaha herkenbaar hoor! Willem heeft dat drukke en ongeduldige van zijn moeder, en zijn vader is trouwens ook zo...vreselijk!!
Maar inderdaad niet tegen de kids, al heeft hij een iets korter lontje dan ik, daar steekt mama wel een stokje voor..  Knipoog

knuffel

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: