Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 08, 2012, 04:20:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Komkommertijd  (gelezen 971 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Gepost op: Juni 27, 2010, 18:53:13 »

De zon schijnt weer vol enthousiasme, we zitten weer vaker buiten of gaan er lekker op uit! Ik zit nu in mijn luxe buitenkantoor te genieten van het lekkere temperatuurtje en de meiden die nog met het water aan het spelen zijn.

Vanmiddag waren Fenna en Ilana hier een paar uurtjes, was heel gezellig al had Fenna in het begin het er even moeilijk mee dat mama weg ging, maar ze wilde gelukkig wel heerlijk tegen mij aangeleund even televisie kijken. Even later wilde ze gelukkig wel lekker keutelen en spelen!

Zijn jullie veel binnen of hebben jullie leuke dingen gedaan? Is het nog een beetje uit te houden buiten of in huis?

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Juni 27, 2010, 18:53:13 »

daan28
Super Mama

Lief: +8/-0

Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 27, 2010, 19:17:16 »

Vanmorgen werd mijn nichtje gedoopt,na de dienst even koffie gedronken bij mijn zus,mijn nichtje meegnomen en alleen met vier kids naar het zwembad gegaan en daar heb ik gezeten tot vijd uur,mijn zwager kwam ook langs met mijn neefje,dus het was erg gezellig.
Toen we thuis kwamen stond de bbq al aan en hebben we lekker gegeten wouter en chelsea liggen er net in,en veerle is van uitputting op de bank in slaap gevallen.
Wij zijn veel op het openlucht zwembad te vinden
antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 27, 2010, 19:55:07 »

De dames hebben hier in/aan het zwembad gezeten.
Ik ben nog even bij de moeder van een klasgenootje van Marjolein op de thee geweest, daar konden ze ook heerlijk zwemmen.
Vanochtend kijkles bij Marjolein haar zwemmen gehad, erg warm, maar wel heel leuk om te zien wat ze allemaal al in 10 weken heeft geleerd.
Voor de rest druk met kleine dingen in het huishouden en heel rustig aan met die warmte waar ik niet goed tegen kan.

knuffel Antoinette

Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad
Stefke
Super Mama

Lief: +0/-0

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 27, 2010, 20:08:09 »

Ik drijf hier weg uit mijn kraambed!
Maar gelukkig voel ik me erg goed en kan zo nu en dan dus ook al even naar beneden (al is het daar niet zoveel koeler... de ramen moeten natuurlijk nog dichtblijven voor Arthur...).

Verder geniet ik echt volop van mijn drietal! De twee oudsten zijn zo lief voor hun kleine broer! Helaas zijn ze wat minder lief voor elkaar (ik hoor ze regelmatig ruzie maken in de tuin. Lekker dat iemand anders dat nu een keer voor me op kan lossen hihi)

Gelukkig nog niet teveel bezoek, zodat de kids rustig aan elkaar en aan de nieuwe situatie kunnen wennen.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 28, 2010, 07:44:11 »

Met ramen dicht blijft het in huis meestal net even wat koeler dan buiten. Alleen luchten als het buiten koeler is dan binnen (en let dan niet op de temperatuur van het windje, maar de temperatuur uit de wind) Zonwering zoveel mogelijk aan de buitenkant... zodat je hitte zoveel mogelijk buiten houdt (al is het op een niet zo mooie manier met lakens...)

Hier is het binnen ook wel erg warm, maar buiten is het erger. Woensdag kan ik het echter niet buiten laten, aangezien we dan de verjaardag van Renée hebben! Forum zal nu wel even relatief rustig zijn, iedereen is aan het puffen en het water aan het opzoeken  Knipoog

Dadelijk naar de tandarts, weer heerlijk 45 minuten rustig liggen.... Zal mijn best doen om vanmiddag of vanavond de foto's en filmpjes van het afzwemmen te plaatsen. Anne heeft haar C en Renée heeft haar blauwe lintje!!!

knuffel

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 28, 2010, 08:36:04 »

Hier de kindjes in het weekend ook veel in het badje te vinden geweest, gisteren verjaardag gehad waar het erg warm was achter op de plaats, dus niet lang gebleven...
Zaterdag hebben we de 1e schoentjes gekocht voor Jasper, die knul begint gewoon met maat 22  wat zeggie?....Floor haar 1e schoentjes waren maat 19 en die was een week of 6 jonger toen ze haar 1e schoentjes kreeg...

Jasper heeft gelukkig niet zoveel last van zijn waterpokken, hij heeft er wel heeeeel veeeeeel en ze zijn nog lang niet allemaal ingedroogd, dus dat duurt wel wat langer dan bij Floor, maar goed gelukkig niet veel last, smeer hem een paar keer per dag ook lekker in met calendulanemulsie..

Stefan vertrekt vandaag voor 2 dagen naar Munchen, dus we hebben het lekker rustig thuis, niet wachten totdat hij thuis komt om te eten,maar gewoon eten wanneer we honger hebben hihihi, Floor mag vanavond lekker bij mij komen logeren, is ook wat koeler op onze slaapkamer..

@ Nynke: succes bij de tandarts...

knuffel

daan28
Super Mama

Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 28, 2010, 11:45:32 »

Ik zit nu binnen met de kids en kom ook even niet buiten,vanmorgen gewerkt erg warm
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 28, 2010, 12:45:21 »

Stefan vertrekt vandaag voor 2 dagen naar Munchen, dus we hebben het lekker rustig thuis, niet wachten totdat hij thuis komt om te eten,maar gewoon eten wanneer we honger hebben hihihi, Floor mag vanavond lekker bij mij komen logeren, is ook wat koeler op onze slaapkamer..

@ Nynke: succes bij de tandarts...

knuffel

Ga je hem dan woensdag van schiphol halen of gaat hij met de auto??? Kan je misschien taart komen eten!!!  Knipoog Maar munchen zal hij wel gewoon met de auto doen... jammer!

Tandarts is goed gegaan hoor, wel wat napijn maar gelukkig deed ibuprofen toch nog zijn werk (leek er eerst op dat hij niet ging werken)

Tante as is weer thuis en we hebben vanmorgen heerlijk weer eens samen boodschappen gedaan! Ze is net weer naar huis gegaan, maar zie haar morgenmiddag gelukkig alweer.

Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 28, 2010, 13:07:13 »

Hij is wel met het vliegtuig gegaan maar gevlogen vanaf Dusseldorf, dus helaas geen taart hihihi en hij komt morgenavond alweer thuis...

Maar als het auto kopen een beetje meezit hebben we tijdelijk 2 auto's en wie weet kom ik dan toch nog wel een keertje richting jullie gereden, lang geleden !!!

Fijn dat het bij de tandarts goed ging, nu te hopen dat de ibuprofen blijft doen wat ie moet doen..

Doe tante As de groetjes, nog steeds gelukkig in de liefde ?

knuffel

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 28, 2010, 14:36:57 »

Ja heel gelukkig!!! Hebben het al zo af en toe over het kopen van een ander huis... dus dat zegt genoeg!

Lijkt me gezellig Nicole, hoop dat het auto zoeken/kopen vlot gaat lukken! Ibu werkt nog... gelukkig! Maar goed dat je het zegt, zal zo volgende dosis nemen, is bijna zes uur terug!

dana-dune
Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1

TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 29, 2010, 08:26:42 »

Hier is het goed vertoeven, zowel in de tuin als binnen.

Binnen hebben we airco, dus is lekker koel. Sowieso in de slaapkamers een must!
Buiten is het heerlijk warm uiteraard, maar ik kan erg goed tegen de warmte.

Heb een tuin op het noord/oosten dus geen zon op mijn raam, maar wel de hele dag achter in de tuin!

Zwembadje staat er voor de kids, half zon half schaduw, dus goed te doen.

Verder zijn we als het even kan op het strand te vinden, heerlijk!!

knuffel

Anneke mv 3
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #11 Gepost op: Juni 29, 2010, 12:35:32 »

Ik vind het hier wel warm, maar het is nog lang niet op zijn piek van vorig jaar. Heb de ventilator beneden aan staan en dat is lekker. Buiten is het nu warmer dan binnen.
Gisteren voor het eerst weer het buitenbadje opgezet. kinderen vonden het heerlijk, alleen was het water een beetje koud. de twee meisjes goed in de gaten houden...
Verder doen we wat we anders ook altijd doen, warm of niet warm.
jochemsmama
Super Mama

« Antwoord #12 Gepost op: Juni 29, 2010, 19:42:38 »

Pfff, vanavond iets koeler dan gisteravond, het is buiten nu een halve graad koeler dan binnen, dus de boel staat lekker tegen elkaar open. Morgen lekker vrij, Jochem een half dagje naar school, daarna beiden naar de kapper en dan nog maar even lekker het badje in.

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #13 Gepost op: Juni 29, 2010, 20:49:21 »

Ballonnen geblazen, slingers hangen, taart staat in de koelkast, meeste zooi is opgeruimd... Peter nu nog bezig met de appeltaarten, morgen stofzuigen en dweilen, voordat feest 's middags losbarst! Mag rond tienen nog even ijsjes brengen in de speeltuin, lekkere makkelijke traktatie zonder knutsels (voor het eerst hihi)

Ik heb een paar stalpoten... je wilt het niet weten!!! Vanmorgen natuurlijk opgeruimd en flinke start gemaakt aan het aflappen van dingen, vanmiddag samen met Tante As nog cadeau's zien te scoren en wat is dat lastig voor onze jongste spruit! Ze heeft alles al... zelf gekregen of toegeschoven gekregen van de oudste twee! Waar kan je haar dan nog mee verwennen??? Maar we zijn gelukkig geslaagd, duurde even, twee winkels en lang zoeken/nadenken. Peter meiden opgehaald van school aangezien wij nog boodschappen moesten doen! Rond vieren eindelijk weer thuis (vanaf één uur) boodschappen opruimen en verder met alle voorbereidingen.

Tante As en Ome Giel aten én hielpen vanavond gelukkig mee met versieren en ik heb samen met As bowl gemaakt die Renée gewoon mag hebben. Veel snijden, schoonmaken, etc. maar wat zal die meid morgen genieten! Vanavond kwam irene me nog even herinneren aan het cadeau voor haar juf, oeps vergeten... moest ook nog! Gelukkig heb ik meestal van alles in huis om nog wat leuks te knutselen en staat het nu hier naast me te pronken. Zal er vast een foto van maken, maar nog niet verklappen (je weet maar nooit, misschien leest Juf mee) Nu ga ik lekker zitten, nog even een serie of filmpje kijken, even verstand op nul....

Edit Nynke: speciale tekens weer even goed ingevoerd
« Laatste verandering: Juli 28, 2010, 09:11:39 door Nynke Bal-Dekker » Gelogd

BiggBoss
BallenBak
Super Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #14 Gepost op: Juli 28, 2010, 06:33:11 »

Detail:

Buiten schijnt de zon en daar komt BB dus niet!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: