Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 07, 2012, 06:15:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 64   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Het grote felicitatie topic (alle feestelijkheden post je hier)  (gelezen 53848 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
jochemsmama
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #795 Gepost op: Juli 06, 2010, 08:22:52 »

En ik was dus een dagje te vroeg! Anneke en David, van harte gefeliciteerd. Maak er een fijne dag van!

Dikke  knuffel Babette

Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Antwoord #795 Gepost op: Juli 06, 2010, 08:22:52 »

Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #796 Gepost op: Juli 06, 2010, 11:23:50 »

En ik dus ook....maar allebei van harte gefeliciteerd vandaag !!!!!! Bijzonder hoor om samen jairg te zijn, geniet allebei van deze mooie prachtige dag !!!

knuffel knuffel

dana-dune
Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1

TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY

« Antwoord #797 Gepost op: Juli 06, 2010, 11:52:42 »

Gefeliciteerd!!

knuffel Joyce

Sigrid
Super Mama

Lief: +5/-0

« Antwoord #798 Gepost op: Juli 06, 2010, 12:35:18 »

Ook van mij allebei gefeliciteerd !!!

MV Hannes (08/02/04) en Marije (16/04/2005) en Jasmijn (27/12/2007) en meter van Enriqué

'Ik wens de rust om te accepteren wat niet te veranderen is
de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is
en de wijsheid om het verschil tussen beide te ontdekken'
Anneke mv 3
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #799 Gepost op: Juli 06, 2010, 20:23:01 »

Bedankt voor de felicitaties,

Davis was op en top jarig en vrijdag heeft hij zijn kinderfeestje. Hij wordt alweer zo groot. Helemaal leuk om samen jarig te zijn.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #800 Gepost op: Juli 06, 2010, 21:52:48 »

Dat is genieten!!! En dan nu nog al die feestgeluiden uit heel Nederland, geeft het weer een extra tintje!

knuffel Nynke

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Nicole
Moderator
Super Mama

« Antwoord #801 Gepost op: Juli 20, 2010, 07:02:41 »

Gefeliciteerd met je 35e verjaardag vandaag..!!!!!!! Maak er een mooie dag van vandaag en geniet !!!!

Laat je lekker verwennen door je mannetje en je meiden !!!

Dikke  knuffel Nicole

Sigrid
Super Mama

Lief: +5/-0

« Antwoord #802 Gepost op: Juli 20, 2010, 07:10:47 »

Ook van mij heel erg proficiat !!! GENIET !! je verdiend het zo. Voor één dagje draait de wereld eens rond jou !!!

MV Hannes (08/02/04) en Marije (16/04/2005) en Jasmijn (27/12/2007) en meter van Enriqué

'Ik wens de rust om te accepteren wat niet te veranderen is
de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is
en de wijsheid om het verschil tussen beide te ontdekken'
daan28
Super Mama

Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter

« Antwoord #803 Gepost op: Juli 20, 2010, 07:20:48 »

Van harte van harte met je verjaardag  knuffel  knuffel  knuffel
yfke
First class twat!
Forum Admin
Super Mama

« Antwoord #804 Gepost op: Juli 20, 2010, 09:05:13 »

Proficiat  knuffel knuffel knuffel

Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #805 Gepost op: Juli 20, 2010, 10:48:58 »

Van harte gefeliciteerd meis!!! 35 is een supermooie leeftijd! Hopelijk is dit ook de omslag en zit het vanaf nu alleen nog maar mee!!!

Dikke kus, Nynke

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
jochemsmama
Super Mama

« Antwoord #806 Gepost op: Juli 20, 2010, 11:51:47 »

Proficiat Antoinette met je 35e verjaardag. Lekker gaan genieten, he, vandaag!

knuffel Babette

Nicole
Moderator
Super Mama

« Antwoord #807 Gepost op: Augustus 02, 2010, 20:47:18 »

Heee Irene,

Ik ga je nu alvast feliciteren voor je 11e verjaardag morgen, aangezien ik morgen de hele dag weg ben doe ik het nu vast.....

Maak er een hele mooie dag van met veel kadootjes,taart en felicitaties, samen met je papa, mama en zusjes...

Dikke  knuffel van Stefan, Nicole, Floor en Jasper

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #808 Gepost op: Augustus 02, 2010, 23:51:58 »

Vandaag echt op de dag af, van maandag op dinsdag elf jaar terug zat ik met gebroken vliezen op de bank, waren mijn zus en vader net vertrokken (we moesten spullen uitzoeken en ik kon niet verbergen dat ik op wat doeken/matjes zat). We hadden een afspraak in het ziekenhuis om ik meen zeven uur, dan zou ik ingeleid worden. Het rommelde wel wat, maar dat deed het al een paar dagen...

Irene zo eigenwijs als ik haar nu ook ken, besloot echter om dat niet af te wachten! We konden rond een uur of half vier 's nachts naar het ziekenhuis... toen kwamen de weeën toch wel erg regelmatig! Waar ze vandaan kwamen? Geen idee, voor ik er erg in had zette het gerommel zich om in ware weeën. Met langdurig gebroken vliezen mag je niet meer thuis bevallen, dit vond ik toch wel erg jammer!

Rugweeën waren verschrikkelijk, op mijn zij nog ietwat te doen, maar op mijn rug totaal niet. Voorstel van verpleegkundige: ga even douchen, dat helpt... Grrrrr nee dat helpt niet! Hoefde maar naar aangrenzende douche (zo'n 5 meter) en had twee weeën terwijl ik liep.. onder de douche werd het me te erg, ging bijna plat. Dus weer terug... weer 2 weeën! Lag nog maar net weer op bed toen ik aangaf dat ik moest persen. Volgens verpleegkundige kon dat nog lang niet! Puf maar weg, gyn is nog in OK.

Half uur afgezien, op piek meegeperst, dat ging ook niet anders... en assistent gynaecoloog Dr Dekker (ja die naam kan ik niet vergeten, is mijn eigen meisjesnaam) komt binnen... ga maar even op je rug liggen, dan kan ik kijken hoe ver je bent. Ik zeg nog: gaat niet! hoofdje zit al klem! Komt mega lichting met Co-assiklungels nog vragen of ze mogen kijken (ik van te voren al aangegeven dat ik dat pertinent niet wil!) waarop mijn hoofd wild van links naar rechts gaat... ik wil echt niet! Ook nu niet!

Toch op rug gedraaid met wat hulp... en binnen twee persweeën was daar mijn kleine prinses! Nog net geen vijf pond.. maar alles er op en er aan! Als ik het me goed herinner was dat om 07.23 uur!

En nu al 11 jaar oud??? Ik kan het me niet voorstellen!!! Maar als ik naar mijn mooie jonge dame kijk, moet ik het wel geloven!

Ik hou van die lieve, mooie, ijverige, knuffelige, behulpzame, puberende, fantastische meid!!!

Nog een paar uurtjes slapen naast je moeder lieve schat, hebben we toen ook gedaan en doen we ieder jaar weer over! Morgen worden we samen wakker en vieren we onze verjaardagen, jij als elfjarige en ik mijn jubileum als moeder!

Love is in the air!

Lilian
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #809 Gepost op: Augustus 03, 2010, 13:46:21 »

Wauw Nynke, wat een mooi verhaal. Gefeliciteerd met je 11 jarige jubileum!

En Irene: gefeliciteerd met je 11e verjaardag! Het is prachtig weer, maak er een fijne dag van en nog vele gezonde jaren!

knuffel Lilian

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 64   Omhoog
  Print  

Ga naar: