daan28
Super Mama

Lief: +8/-0
Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
|
 |
« Antwoord #1815 Gepost op: November 23, 2009, 14:41:32 » |
|
Ik heb contact gehad over en weer het duurde even,maar wouter gaat beginnen met tamiflu,aan het eind van de middag staat het klaar bij de apotheek,volgens de arts is het een vies goedje dus ik hoop dat wouter het binnen krijgt het kan samen met zijn zythromax. Wouter heeft verhoging en een snelle ademhaling de ratteplan weer,dus ik hoop dat het nog enigzins gaat helpen,marco moets traks werken en we hebben afgesproken dat als ik het niet vertrouw en ik hem bel en amrco komt dan direct naar huis
Veelre hoest nog heel erg,chelsea zit ook thuis,die mag niet naar het mkd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Antwoord #1815 Gepost op: November 23, 2009, 14:41:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1
TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
|
 |
« Antwoord #1816 Gepost op: November 23, 2009, 16:15:36 » |
|
Jeetje Daan wat vervelend.. heel veel sterkte!!!!  Joyce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #1817 Gepost op: November 23, 2009, 19:52:18 » |
|
Oei daan, jullie bordje ligt behoorlijk vol, balen dat chelsea niet naar het mkd mag... Laten we hopen dat de Tamiflu snel gaat helpen voor Wouter!  Nynke
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
daan28
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1818 Gepost op: November 23, 2009, 20:51:25 » |
|
Contact gehad met het mkd en chelsea mag morgen gewoon komen,ze is koorts vrij en dan mag ze komen,dus morgen mag chelsea met boris dat was onze logeer beer dit weekend ook weer mee. Het was nog een gehannis met de tamiflu,deze waren anmelijk capsules,hoe krijg je zo'n ding bij een kind van twee naar binnen met de apotheek over gehad en nu moest ik hem in tweeen breken en dan de poeder op een lepel doen met iets van vla of zo dat ging gelukkig goed. Nu hopen dat het aanslaat en wouter deze week opknapt. het weer zit niet echt mee,het stormt hier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1819 Gepost op: November 23, 2009, 20:54:49 » |
|
Hey Daan, De Tamiflu is hier goed aangeslagen. Onze kindjes hebben ook de mg en Emma heeft tamiflu gekregen omdat ze astmatisch is en longontsteking had gehad. De tamiflu zorgt ervoor dat er geen compicaties optreden en verkort de duur van de griep met een dag of 2. Het was hier duidelijk merkbaar, Emma is na 6 dagen al beter! Jent knapt ook al op, de prik werkt bij hem al. Beterschap met iedereen!! 
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007) 
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1820 Gepost op: November 23, 2009, 20:57:03 » |
|
Oh ja vergeet ik nog iets te zeggen. Hier gaven ze mij eerst ook de capsules, ik zeg tegen haar: hoe ga ik dat doen bij een kind van 2?? Zij: ja, wee ik eigenlijk ook niet, maar we kunnen er een vloeibare vorm van maken, moeten we berekenen enzo. Moest ik die middag terugkomen en toen kregen we het dus in vloeibare vorm, elke dag 2 ml met zo'n spuitje. Ook mengen in een slokje sap, want het is inderdaad niet te doen. (Ik proef het altijd even, wil graag weten wat ik mijn kinderen geef...  ) 
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007) 
|
|
|
daan28
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1821 Gepost op: November 23, 2009, 21:15:13 » |
|
Ja dat zeiden ze tegen mij ook mocht dit niet lukken dat ze er een vloeistof van konden maken,de eerste keer is het er soepel in gegaan. net nog bij hem wezen kijken,hij hoest zo en snurkt,arm mannetje. jij ook nog beterschap,hopelijk slaat het hier ook zo goed aan  daan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan28
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1822 Gepost op: November 23, 2009, 22:38:14 » |
|
En ik zit beneden met een klein mannetje,wat ik lekker een soepje heb gegeven. Hij lag zo te hoesten,dus woutertje zit even bij me en hopelijk wil hij zo weer lekker slapen. Hij komt nu tot de ontdekking dat hij een pyjama aan heeft met kwik kwek en kwak erop erg grappig,mama vogel vogel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicole
|
 |
« Antwoord #1823 Gepost op: November 23, 2009, 22:42:42 » |
|
hopelijk houden kwik kwek en kwak hun snatertje vannacht en kan Wouter lekker slapen na zijn soepje !! Succes met jullie ziekenboeg !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan28
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1824 Gepost op: November 24, 2009, 10:57:50 » |
|
Nou Wouter heeft goed geslapen en werd pas rond half acht wakker,hij is net lekker met veerle in bad geweest. Ik ga zo huiswerk maken met veerle heb gister maar haa huiswerk voor deze week opgehaald anders loopt ze weer zo achter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #1825 Gepost op: November 24, 2009, 12:51:03 » |
|
Even een hele dikke knuf voor jullie daar! Zet ´m op en hoop dat de kids snel opknappen!  Ageeth
|
|
|
|
|
|
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl 
|
|
|
daan28
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1826 Gepost op: November 25, 2009, 07:55:07 » |
|
Wat is de tamiflu een smerig goedje zeg,bah wouter geon gister bijna te kok halzen,gelukkig houdt hij het wel binnen,vandaag nog maar niet naar het mkd,hij heeft een behoorlijke snelle ademhaling dus ik denk dat ik vandaag toch maar even de ha ga bellen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dana-dune
Global Moderator
Super Mama

Lief: +750/-1
TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
|
 |
« Antwoord #1827 Gepost op: November 25, 2009, 07:59:12 » |
|
Oei wat vervelend!! Ik zou ook even naar de ha bellen hoor! Sterkte met je mannetje, dikke  Joyce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan28
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1828 Gepost op: November 25, 2009, 09:06:57 » |
|
Vanmiddag om tien over drie even langs komen bij de huisarts,ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #1829 Gepost op: November 25, 2009, 09:09:28 » |
|
Verstandig Daan, met ademhaling geen risico nemen! Jammer dat die Tamiflu zo smerig is, knap dat je het er nog steeds in krijgt!  Nynke
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|