Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 05, 2012, 02:17:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Emma  (gelezen 8917 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Lilian
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #120 Gepost op: Juli 12, 2010, 15:00:22 »

Die heb ik inmiddels, het was niet goed, ze heeft blaasontsteking. Krijgt AB kuur, 4x per dag als ik het goed begrepen heb?  Wat Wat? Wat? Lijkt me veel. Ben de naam ff kwijt, maar Bram haalt het straks op, dus we zullen zien.

knuffel Lilian

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Antwoord #120 Gepost op: Juli 12, 2010, 15:00:22 »

daan28
Super Mama

Lief: +8/-0

Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter

« Antwoord #121 Gepost op: Juli 12, 2010, 19:19:39 »

Veerle krijgt ook altijd 4 keer per dag,is volgens mij normaal.
sterkte met emma  knuffel
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #122 Gepost op: Juli 12, 2010, 20:59:05 »

Op deze leeftijd is vier keer idd normaal, als ze veel jonger zijn, kan je de vier dosissen niet netjes over de 24 uur verdelen, dus doen ze het in drie keer.

Gelukkig is dit iets waar een AB-kuur goed tegen kan werken en is ze hopelijk met een dag of twee/drie van ergste pijn af.

Sterkte  knuffel

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Lilian
Super Mama

« Antwoord #123 Gepost op: Juli 13, 2010, 08:31:19 »

Ik had al nar de apotheek gebeld... Die waren daar erg blij mee, want moesten haar gewicht weten om het uit te kunnen rekenen. Maar goed, ze krijgt dus nu 4x 1,5 ml van dat troepje. We doen het maar elke 4 uur, anders redden we die 4 x niet in een dag... Dus juf op school ook opdracht gegeven hihi.

Kan die buikpijn ook daar vandaan komen? Vanmorgen lag ze weer te kermen op de bank. Ik ga de huisarts maar weer bellen. Uitgerekend vandaag moeten Bram en ik allebei werken en moet ze overblijven. Ik ben zelf nog onderweg ook. Hopelijk gaat het goed op school, anders moet Bram haar maar ophalen.

knuffel

Groetjes,

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #124 Gepost op: Juli 13, 2010, 09:33:33 »

Ik weet niet welk goedje je gekregen hebt, maar ik heb zelf van bepaalde ab-kuren behoorlijk last. Van Broxil (of zoiets) wordt ik goed misselijk, maagpijn, etc. eigenlijk nog zieker dan ik al was, maar dat schijnt vrij normaal te zijn, de meeste mensen slikken dan wel door aangezien de kuur zo goed schijnt te werken. Ik kies zelf dan liever weer voor amoxicilline omdat die bij mij nog steeds goed werkt en niet van die rare bijwerkingen heeft.

Hoop dat Emma snel opknapt en dat ze het naar haar zin heeft op school, wat heeft de huisarts gezegd??

knuffel Nynke

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
jochemsmama
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #125 Gepost op: Juli 13, 2010, 12:12:52 »

@ Nynke, van Broxil ben ik ook een keer heel ziek geweest, vraag sindsdien altijd om iets anders.

Beterschap, Lilian, voor Emma. Weet eigenlijk niet of blaasontsteking ook gepaard gaat met buikpijn. Kuur had ze toen nog niet gehad toch? Zou natuurlijk zo maar kunnen en een hoop verklaren. Hoop dat de AB snel zijn werk gaat doen en ze het nog even volhoudt. Nog een paar daagjes toch tot jullie vakantie hebben?

Dikke  knuffel Babette

Lilian
Super Mama

« Antwoord #126 Gepost op: Juli 13, 2010, 18:37:47 »

Het is iets van Nitra....coin of zoiets. (Zit nu bij de buren op te passen dus heb het niet voor me... hmmm). Het is erg geschikt voor bij blaasontstekingen. Ik heb niet het idee dat ze er heel naar van wordt, ze eet nog goed. We geven nu 4 x 1,5 ml, om de 4 uur, dan past het precies in de dag.

Emma gaf vanavond zelf aan dat de pijn bij het plassen weg was. Dus ik denk dat het wel goed zit. Heb tussen de middag de juf even gebeld en alles ging goed, dus de buikpijn is weer met pieken en dalen zoals altijd. Waar het dan weer vandaag komt? Dat blijft dus de vraag hier...

knuffel

Groetjes,

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #127 Gepost op: Juli 13, 2010, 23:31:15 »

Wat fijn dat het goed ging vandaag, Lilian!!! Hoop dat je het puzzeltje met de buikpijn ooit samen met Emma kan leggen... Ze wordt gelukkig steeds ouder en wijzer, en jij bent een heerlijk alerte ouder!

knuffel Nynke

Pagina's: 1 ... 7 8 [9]   Omhoog
  Print  

Ga naar: