|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: September 25, 2008, 17:57:30 » |
|
Je kan ook de kids meenemen! Erg zijn meer oudere kids die dag.
|
|
|
|
|
|
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl 
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: September 25, 2008, 17:57:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kirstenmv4
Super Mama

Lief: +6/-1
kiekeboe
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: September 25, 2008, 18:47:43 » |
|
Nou zal even vermelden hier dat ik samen met Kirsten kom. Sowieso neemt zij haar jongste mee, ik misschien de joingste
Lekker geschreven Es joingste  Liefs Kirsten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heleen1
Zuigeling
Lief: +0/-0
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: September 28, 2008, 22:30:45 » |
|
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier (maar 'oud' in bv-land, zit oa op de yahoogroep bv-plus), en wil even laten weten dat ik ontzettend heb genoten van de ontmoetingsdag!! Helaas kwamen we net te laat om mee te doen aan het record (scheelde 7 minuten..), maar heb gezellig gekletst (heerlijk om eens niet de beladenheid maar juist de vanzelfsprekendheid van borstvoeding te kunnen ervaren). En heb ook met veel genoegen de workshop over lang voeden & attachment parenting gevolgd. Ik had het al op de borstvoeding.info-voorpagina gezet, maar ook hier even: hartelijk dank aan de organisatoren! Zonet was 't ook op Hart van Nederland (ik kijk nooit SBS6 maar speciaal in de hoop op nieuws over de WBW-dag toch aangezet), en ja! Mooie beelden, herkenbare dingen die er gezegd zijn, en goed, zoveel 'reclame' voor borstvoeding (die het helaas altijd met veel minder geld en middelen moet doen dan de fv-industrie). Het nieuwsstukje is inmiddels ook op internet te zien, zie http://www.hartvannederland.nl/item/13621/Bakkie_borst Groetjes, Heleen1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: September 28, 2008, 22:41:12 » |
|
Hai Heleen, Jammer dat je net te laat was, dan hadden we 81 kinderen aan de borst gehad! Maar fijn dat je genoten hebt, dat hebben wij (Ageeth, Andrea, Nicole en Ik) ook!!!! De uitzending op sbs6 was mooi, de kinderen mooi in beeld, zonder seksuele beladenheid... gewoon puur, gewoon mooi!!!! We hebben de beelden ondertussen ook op de voorpagina Groetjes Nynke
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: September 29, 2008, 07:55:51 » |
|
Oh leuk zeg! jammer dat lisanne het niet (meer) krijgt. heb nog wel een vriezer laatje 'vol'
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: September 29, 2008, 08:14:02 » |
|
Oh leuk zeg! jammer dat lisanne het niet (meer) krijgt. heb nog wel een vriezer laatje 'vol'
Dat zou ik de kinderen zeker nog geven hoor! Debbie heeft vorige week nog 50 cc gekolfde melk op! Ze vond het echt heeeeel lekker! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: September 29, 2008, 08:15:35 » |
|
Dat zou ik de kinderen zeker nog geven hoor! Debbie heeft vorige week nog 50 cc gekolfde melk op! Ze vond het echt heeeeel lekker!  Ja weggooien doe ik niet hoor maar thomas e nsylvie blieven het niet
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
Marloes V.I.P.
Superplusmama
Super Mama

Lief: +21/-2
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: September 29, 2008, 08:16:40 » |
|
Ja weggooien doe ik niet hoor maar thomas e nsylvie blieven het niet
en je man dan? Vind hij het niet lekker? Ik las dat een radiopresentator gisteren ook m.m. ijs op heeft.  edit nyn: quote gerepareerd
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 29, 2008, 08:53:50 door Nynke Bal-Dekker »
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: September 29, 2008, 08:53:02 » |
|
En je kan er ook borstbroodjes van maken en eten! Wij hebben gisteren broodjes van Annet geproefd! Al miste ik de smaak van de melk
|
|
|
|
|
|
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: September 29, 2008, 18:16:50 » |
|
Uitzending interview én recordpoging staan online! Omroep Amersfoort heeft er wel wat moois van gemaakt. Radiostuk (maandag onderwerp 4) is ook leuk om te luisteren, vult de televisieuitzending aan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|