hahaha steek er ééntje op en je bent gelijk weer genezen... wat zullen die droog zijn ondertussen!
Als er geen pijn (wel willen spelen is meestal geen pijn) in het spel is, geen honger (net gedronken) dan komt bij mij de ellendige groeispurt in gedachten. Te onrustig om te slapen, maar ook te moe om echt vrolijk te zijn. Overdag te moe omdat 's nachts niet lekker geslapen is, klein beetje vicieuze cirkel, maar gaat echt weer over als spurt over is.
Haha R&R... heel omstreden met alle publiciteit nu... maar soms hebben kindjes even huilen wel nodig om afscheid te nemen van de dag. Alleen geen 15-30 minuten naar mijn idee... Even naar toilet en wat te lezen/drinken pakken moet kunnen terwijl uk ligt te huilen.. je bent immers druk bezig je klaar te maken om bij hem te gaan liggen.
Renée had ongeveer acht minuten nodig om afscheid te nemen, niet compleet overstuur, maar gewoon mekkeren en wat huilen. Viel dan met dikke glimlach in slaap (camera op bedje gericht, hoe bedoel je bezorgd... hihi)
Ik ben niet anti R&R, er zitten zeker goede punten in. Maar alleen de duur... en de manier waarop... tja, dat vind ik niet passen bij een klein ukkie wat nog absoluut geen tijdsbesef heeft.
Renée is ondertussen ruim drie en snapt echt wel als ik zeg dat ik nog even mijn drinken op drink, zus laat plassen en mijn tanden poets, ik nog minimaal een kwartier weg ben. Ze draait zich dan ook rustig om, in de wetenschap dat ik er straks wel lig.
Sheila, je voelt zelf heel goed wat jouw kind wel/niet aan kan, en wat hij wel/niet nodig heeft. Misschien toch tijdelijk weer een extra middagslaapje? Hier heeft Renée een aantal maanden niet meer overdag geslapen, maar de laatste paar weken heeft ze er toch wel weer regelmatig behoefte aan. Even een uurtje... dan wakker maken en 's avonds wel iets meer moeite met inslapen, maar ze slaapt wel rustiger dan zonder middagdut.
Blijf van dat pakje af he!!!!