Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 08, 2012, 04:16:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: morgen editie nl  (gelezen 2849 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Anouschka
Super Mama

Lief: +12/-0

« Antwoord #15 Gepost op: September 30, 2008, 17:26:00 »

Wow Nynke! Wat ben je knap met lang haar!  das lekker!

Het was leuk, maar te kort vind ik. Stefan is amper in beeld geweest terwijl ik een heel interview verwachtte.
Ik zat te wachten op meer toen het al afgelopen was.
Ik wil meer en meer zien. Meer reclame voor borstvoeding!!!
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Antwoord #15 Gepost op: September 30, 2008, 17:26:00 »

Marloes V.I.P.
Superplusmama
Super Mama

Lief: +21/-2

« Antwoord #16 Gepost op: September 30, 2008, 17:29:34 »

Ik heb het ook gezien. Leuk dat jij zo lang in beeld was en je mening zo helder kon weergeven. Die ria Blom vond ik persoonlijk geen prettige uitstraling hebben. Stefan wel met zijn heerlijke lange haar!!!

knuffel knuffel knuffel
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #17 Gepost op: September 30, 2008, 17:30:13 »

hahahaha toch apart om die foto's op tv te zien...
maar ben blij met wat ze "geknipt" qua tekst overgelaten hebben. Stefan was idd maar heel kort aan bod, al hebben ze volgens mij wel de essentie overgelaten... meer was altijd mooi geweest, maar met de korte itemlengte....

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Marjolein
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #18 Gepost op: September 30, 2008, 17:30:34 »

Het was kort maar duidelijk. Nynke wist goed te verwoorden dat je beter kunt kijken naar waarom een kind huilt, wat de oorzaak is. Stefan benadrukte goed waarom een kind na een tijd wel in slaap valt met de methode van mevrouw. Blom en wat hier mis mee is. En mevrouw Blom kwam over als iemand die praat terwijl ze een groot object in haar achterwerk heeft zitten (excuus voor de uitdrukking maar zo leek het echt ;) ) Nynke en Stefan kwamen veel sympathieker over smile
Anouschka
Super Mama

« Antwoord #19 Gepost op: September 30, 2008, 17:31:12 »

Nynke was nog het langste in beeld.   Haha wat een lol
Met haar hele lieve kindjes!!  dit is okee

Marjolein, klopt helemaal!
Wij hebben het opgenomen. Dus ik ga straks nog eens kijken zonder kindergegil en gekraai.  lol
Marloes V.I.P.
Superplusmama
Super Mama

« Antwoord #20 Gepost op: September 30, 2008, 17:31:27 »

En mevrouw Blom kwam over als iemand die praat terwijl ze een groot object in haar achterwerk heeft zitten (excuus voor de uitdrukking maar zo leek het echt ;) ) Nynke en Stefan kwamen veel sympathieker over smile

wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa wahahahahahhaa
Ageeth
Super Mama

Lief: +37/-0

Have a nice day, unless you made other plans

« Antwoord #21 Gepost op: September 30, 2008, 18:20:05 »

Vond het echt super goed gedaan Nynke!
Heerlijk hoe jij zo goed duidelijk kan maken wat je wilt zeggen, en dat goed kunt overbrengen aan de media.
Gaat super, je draait je hand er niet meer voor om! lol (snap dat dit je natuurlijk wel veel meer raakte qua onderwerp)
Enne....wat ben je toch een lekker ding!  Love is in the air!

kussie Ageeth

Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl

astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-1

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #22 Gepost op: September 30, 2008, 18:28:27 »

Heb het net gezien via uitzending gemist, op RTL
nynke, wat heb je het goed kunnen verwoorden, vond het item duidelijk weergegeven, die Ria Blom, bleegh, vond haar niet prettig overkomen, net de wijkvp die ik destijds bij Sylvie over de vloer kreeg (wat een verademing was 2 jaar terug de wijkvp hier toen we verhuisd waren).

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #23 Gepost op: September 30, 2008, 18:42:03 »

Bij nogmaals bekijken en beluisteren valt me op dat ze nog iets hebben meegenomen van het interview! Ze hebben er nu iig ZOGENAAMDE huilbaby's van gemaakt!!! Ik heb een heel gesprek vooraf en achteraf met journalist gehad over allerlei oorzaken die aan het huilen ten grondslag kunnen liggen die medisch niet snel te bewijzen zijn. Vinden de artsen geen oorzaak, krijg je de plakker huilbaby op je hoofd en wordt er slaaptraining voorgesteld. Ik ben er van overtuigd dat iedere baby die veel huilt een reden heeft!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
astridmv3
Super Mama

Lief: +16/-1

Ik heb 19 mnd gekolfde HA BV gegeven

« Antwoord #24 Gepost op: September 30, 2008, 18:57:48 »

Nou da's helemaal super, dat er voor jou gevoel toch nog meer aan toegevoegd is.
enne, verder sluit ik me helemaal bij jou mening aan hoor! knuffel dit is okee

groetjes Astrid
ERG trotse mv
Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1)
Marjolein1999
Zuigeling
*

Lief: +0/-0

« Antwoord #25 Gepost op: September 30, 2008, 21:27:26 »

Nou, ik vond het echt supergoed! ik denk wel dat het de essentie heeft weergegeven, hoe kort het ook was!

Anouschka
Super Mama

« Antwoord #26 Gepost op: September 30, 2008, 21:50:01 »

Ik heb het net nog eens gekeken met John.
Nou Nynke, ik doe je dat niet na hoor, zo even voor de camera. Jij hebt je beroep gemist. Je kunt echt wel bij de tv gaan werken!  dit is okee
Zo duidelijk en rustig jij uitlegt over huilbaby en mogelijk allergie.  dit is okee
She
Peuter

Lief: +1/-0

« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 01, 2008, 07:04:32 »

Leuk om je zo uitgebreid te zien en te hebben horen praten, Nynke!
(Jaja, ik weet het, ik was er zondag niet  ehmmm )
Mooi item, hoor! Ik denk dat er over Blom en haar methode heel veel te zeggen valt
(en ja, hier en daar ook wel iets positiefs -  Wat Wat? Wat? wat zeg ik nu  Wat Wat? Wat? ),
maar dat die invoeren als richtlijn voor alle kindjes inderdaad het doel volslagen voorbij schieten is.
Misschien is het een idee inderdaad het gesprek met haar aan te gaan zoals ze zelf op het eind van het
interview voorstelde? Uiteindelijk zouden wij en zij toch hetzelfde doel na moeten streven lijkt me...

She, mem van A (2006) en R (2008)
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 01, 2008, 07:11:30 »

Hey Sheila,

Ik kan ook wel wat positieve punten benoemen en dit heb ik ook wel gedaan (interview duurde langer  Knipoog ) En op zich als je haar boek goed leest, zegt zij ook bijna hetzelfde... maar dan moet je wel heel goed lezen en daar heb je met een huilbaby geen energie voor! De meeste mensen lezen alleen de hoofdpunten en dan schiet dit boek dus zijn doel voorbij!

Als het goed is (en dat is nog niet bij alle CB's goed geregeld) krijg je voorafgaand aan deze "aanpak" wel een huisbezoek, wordt je niet zomaar naar huis gestuurd met deze "methode" Maar ik zou liever zien dat ze als richtlijn dat huisbezoek én het leren kijken/luisteren/begrijpen van de signalen van je kind zouden invoeren. Herken je die eenmaal, zal je je kindje eerder in de draagdoek bij je nemen, of als je kindje juist geen draagkindje is, eerder op bed leggen. Dan is langer dan een kwartier miepen al helemaal niet nodig! Ik zeg expres miepen, want krijsen en overstuur is in mijn optiek absoluut iets wat je moet voorkomen!

Groetjes Nynke

Marloes V.I.P.
Superplusmama
Super Mama

« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 01, 2008, 08:27:57 »

Ik heb het nog een keer bekeken en zag nu pas het shirt van Renée!!! Leuk!!! Wat een heerlijk koppie heeft ze. Op de foto's al maar om haar zo te zien spelen, geweldig. Je kan zien dat ze goed in haar vel zit! En daar mag je trots op zijn Nynke!!!

knuffel knuffel knuffel
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: