Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 08, 2012, 03:44:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Een slokje liefde  (gelezen 771 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Balletje
Global Moderator
Super Mama

Lief: +31/-4

Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet

« Gepost op: Oktober 08, 2006, 18:29:43 »

Vandaag op de afsluiter van de wereldborstvoedingsweek heb ik vijf exemplaren van het boekje Een slokje liefde gekocht.

Vanmiddag heb ik hem even vluchtig doorgekeken, maar nu net heb ik alle gedichten zitten lezen. Sommige toverden een glimlach op mijn gezicht, anderen deden me heftig slikken, maar bij bijna alle gedichten had ik het kippenvel op mijn armen staan...

Dit boekje zou eigenlijk standaard aan moeders gegeven moeten worden... het verwoordt de warmte, de intimiteit, de twijfels, maar zeker ook de trots en liefde die je tijdens het voeden bestormen...

Voor de dames die de gedichten geschreven hebben: fantastisch gedaan! Jullie diepste gevoelens spreken uit de gedichten en geven de borstvoeding de uitstraling die het verdient! Borstvoeding is niet alleen voeding... het is een stukje van jezelf wat je met liefde aan je kind geeft!

Dank jullie wel!

Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée

Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Oktober 08, 2006, 18:29:43 »

mamatotje
BallenBak
Dreumes
**

Lief: +6/-7

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 08, 2006, 19:49:12 »

Ik vond ze (de meesten) ook erg mooi!!
puntjepuntje
Dreumes
**

Lief: +9/-1

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 09, 2006, 20:09:07 »

Ik heb het boekje ook. Ik heb gisteren een aantal gedichten gelezen, de rest vandaag. Ze zijn echt geweldig!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: