|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Gepost op: September 09, 2008, 11:43:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anouschka
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 09, 2008, 11:52:17 » |
|
Ha, daardoor wisten we precies wanneer we niet moesten vrijen. Maar voor Nele... ik wist het eigenlijk wel. Maar op een of andere manier heb ik het lekker voor mijn man verzwegen. Die derde wou ik toch wel. En mogelijk was er toen iets waardoor ik het het goeie moment vond. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paws
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 09, 2008, 12:29:23 » |
|
hihi, heb ik geen last van gehad, was binnen twee maanden na stoppen met de pil zwanger van Sjors zonder er over na te denken of het wel het goede moment zou zijn  Trouwens had het niet gelukt hadden we er ook geen punt van gemaakt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ageeth
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 09, 2008, 14:01:31 » |
|
Ow hier ook voldoende kennis. Voel mijn eisprong altijd duidelijk. Hier de 2e maand rond de eisprong sex gehad en het was raak. Heeeeel veel geluk dus hier. Lijkt me erg moeilijk als het niet lukt, en je elke maand weer ongesteld wordt terwijl je zo graag zwanger wilt worden.
Groet Ageeth
|
|
|
|
|
|
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl 
|
|
|
jom
Peuter

Lief: +1/-0
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 18, 2008, 19:13:13 » |
|
Dit heeft toch ook te maken met de NLP (??) methode of zoiets? Er is een ander topic waar het over gaat. Ook als anticonceptie middel. Toen ik de pil gebruikte had ik geen idee; inmiddels denk ik ook te weten wanneer de eisprong is. Nadat ik stopte met de pil; niet meer ongesteld geweest. mijn man;' die pil was de afgelopen jaren niet voor niks'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamaMarije
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 18, 2008, 19:47:46 » |
|
eh mijn lijf interpreteert het allemaal voor mij en dat is tot nog toe erg goed gegaan.... Als ik niet aan de pil ben (en dat is inmiddels gelukkig al heel lang niet meer) en niet zwanger heb ik een heel duidelijke cyclus.... rond mijn ei hoef je mij niet te porren zeg maar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 30, 2008, 19:02:09 » |
|
dat wat nynke zegt heb ik ook, hihihi (edit: was dus niet nynke, maar geesje) maarreuh, voor ik zwanger raakte van thomas en sylvie had ik dus een cyclus van 70 tot 80 dagen..... bij lisanne ook geeeeeen idee, nu wel 
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 30, 2008, 19:13:59 door astridmv3 »
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 30, 2008, 19:08:39 » |
|
dat wat nynke zegt heb ik ook, hihihi maarreuh, voor ik zwanger raakte van thomas en sylvie had ik dus een cyclus van 70 tot 80 dagen..... bij lisanne ook geeeeeen idee, nu wel  ehm wat zei ik dan???
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
astridmv3
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 30, 2008, 19:13:31 » |
|
dat wat nynke zegt heb ik ook, hihihi maarreuh, voor ik zwanger raakte van thomas en sylvie had ik dus een cyclus van 70 tot 80 dagen..... bij lisanne ook geeeeeen idee, nu wel  ehm wat zei ik dan??? FOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTJUH  eh mijn lijf interpreteert het allemaal voor mij en dat is tot nog toe erg goed gegaan.... Als ik niet aan de pil ben (en dat is inmiddels gelukkig al heel lang niet meer) en niet zwanger heb ik een heel duidelijke cyclus.... rond mijn ei hoef je mij niet te porren zeg maar 
|
|
|
|
|
|
groetjes Astrid ERG trotse mv Thomas (5), Sylvie (3) en Lisanne (1) 
|
|
|
|