Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 08, 2012, 04:14:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: bv;magisch goedje?  (gelezen 353 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jom
Peuter

Lief: +1/-0

« Gepost op: September 18, 2008, 19:09:56 »

Al een poosje vraag ik me iets af en na het lezen van dit artikel http://www.borstvoeding.com/columns/magisch-goedje.html#meer
kwam de volgende vraag weer bij me op: Helpt bv ook tegen wratten?
'k heb er zelf namelijk een op m'n voet; 3 x aanstippen heeft niet geholpen, sterker nog, hij is inmiddels groter geworden.
Zou 'moedermelkmassage' helpen Wat Wat? Wat?
Heeft er iemand ervaring?
Enne; zijn er nog 'dingen' waar jullie de melk nog meer voor gebruiken??
Ik ben erg benieuwd!
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: September 18, 2008, 19:09:56 »

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1 Gepost op: September 18, 2008, 19:58:39 »

Oei Wratten is wel erg hoog gegrepen, vermoed ik. Ik heb van de huisarts een ander goedje gekregen wat wel werkt... een stuk sterker dan formule W en aanverwante soorten die je gewoon kunt kopen. Wel heel voorzichtig zijn met aanstippen, huid er omheen wel goed insmeren met vaseline etc. Weet niet meer exact hoe het heet... maar het was behoorlijk gekristalliseerd goedje wat je eerst warm moest maken en schudden... voor eerste gebruik (best kans dat dokter dan wel weet welke ik bedoel)

Ik gebruik borstvoeding eigenlijk puur om mijn kind te voeden. Vergeet meestal dat er ook borstvoeding op kan  bloost de pan uit en ga voor de voor mij gewone producten...

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: