Hoi Isolde,
Het is zeker niet mijn bedoeling om jou of wie dan ook te kwetsen!
Dat zou nog niet eens in me opkomen!
Maar ik bedoel met "waarom zou het niet lukken" echt de mensen die ervanuit gaan al voordat ze borstvoeding geven, dat het niet gaat lukken. DAt kunnen ze van te voren toch niet weten? Okee, of er moet iets medisch fout zitten. Dat kan. Maar wanneer je normaal gebouwd bent en normale borsten hebt, normale bevalling, kortom alles volgens het boekje, dan ga je er toch op voorhand niet vanuit dat het niet gaat lukken?
Dat vind ik zo fout, van te voren al bepalen dat het waarschijnlijk toch niet gaat lukken.
Hopelijk heb ik nu niet iets kwetsend gezegd?

DAn mijn excuses daarvoor. Dat is echt niet mijn bedoeling.

En dan wil ik ook nog zeggen, echt waar, van diep uit mijn hart, dat ik respect heb voor diegenen die full-time kolven. Dat vergt pas een doorzettingsvermogen. Misschien nog wel meer dan life de borst geven.
Nynke, bedankt voor je lieve woorden!
Ik mag van mezelf op het moment niet teveel op het forum komen. Ik sta hier giga achter met werk. Dat moet aan kant. Want ik word keichagerijnig en gestresst van de rommel om me heen. Gisteren, ondanks tegenslagen, toch al veel opgeruimd. Ik ga vandaag nog lekker verder. Dit weekend ook druk. We vieren John zijn verjaardag. Dus als je me mist? Ik ben jullie niet vergeten hoor!

(pfff... Jurriën brak gisteren zijn sleutel in zijn kluisje op school. Vanmorgen schijnt hij gevallen te zijn en is zijn fietslamp kapot. Hem moet ik misschien nog ophalen. Dus daarmee heb ik het ook nog druk.

)