|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #405 Gepost op: Maart 16, 2010, 21:52:44 » |
|
Super Nathalie, dat zijn positieve berichten!  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Antwoord #405 Gepost op: Maart 16, 2010, 21:52:44 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoinettez
Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0
|
 |
« Antwoord #406 Gepost op: Maart 17, 2010, 09:08:11 » |
|
Klinkt goed! Fijn dat je zulke complimenten krijgt. Ga zo door.  Antoinette
|
|
|
|
|
|
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad
|
|
|
mammavanbo
Moderator
Super Mama

Lief: +2/-0
|
 |
« Antwoord #407 Gepost op: Maart 20, 2010, 13:07:00 » |
|
Ze heeft tot een maand of 7 op de -2 lijn gezeten en nu zit ze tegen de 0 lijn aan, dus we zijn echt helemaal blij. Zal even een paar fototjes met jullie delen: Luiers zijn niet alleen goed voor om je billen:  Pappa helpen in de tuin:  Mamma, ikke wil echt mijn laarzen aan en niet mijn schoentjes: 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Maart 20, 2010, 13:08:58 door mammavanbo »
|
|
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #408 Gepost op: Maart 20, 2010, 19:19:16 » |
|
Wat een schatje zeg!!  En erg leuke laarsjes, kan me voorstellen dat ze die aan wil! 
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007) 
|
|
|
|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #409 Gepost op: Maart 20, 2010, 20:54:54 » |
|
Oh Nathalie, wat een heerlijk grietje is het! En die laarsjes onder die chique jurk, geweldig!  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #410 Gepost op: Maart 20, 2010, 21:50:30 » |
|
Wat is ze al weer groot geworden!!!  Heerlijk om te zien dat ze meer reserves gekweekt heeft! Da's een groot verschil met een paar maanden terug zeg! Oogjes staan gelijk nog mooier in dat fijne gezichtje! 
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
mammavanbo
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #411 Gepost op: April 02, 2010, 19:23:37 » |
|
Ging het net zo lekker met introduceren, is ons meisje weer ziek.  Gisteravond 40 graden. Vanochtend 38 en vanavond weer 39+. Arm meisje. Gelukkig eet ze nog wel redelijk en drinkt ze ook nog goed. en pit zit er ook nog genoeg in (zei het nu in gillen en aan mijn been hangen.) Hopelijk knapt ze snel weer op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #412 Gepost op: April 02, 2010, 19:35:43 » |
|
Oei, daar zat je nu net niet op te wachten. Heel veel beterschap voor je meisje!  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mammavanbo
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #413 Gepost op: April 02, 2010, 19:51:10 » |
|
Ze heeft iets met feestdagen geloof ik. Met kerst was ze ook ziek  We zien morgen wel weer. Ze ligt nu rustig te slapen met een pcm'tje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #414 Gepost op: April 03, 2010, 06:36:09 » |
|
Ach gossie, arme Bo. Heel veel beterschap en hopelijk rustige en fijne Paasdagen!!  Lilian
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007) 
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #415 Gepost op: April 03, 2010, 10:44:31 » |
|
Beterschap voor je lieve Bo! Ze kiest het wel uit iedere keer, papa en mama vrij en volop tijd om zieke Bo te verwennen  Of zou ze zo het klussen aan de woning willen voorkomen??? Hihi gekheid hoor, ze kan er immers niets aan doen, hoop dat ze snel weer opknapt! 
|
|
|
|
|
|
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
mammavanbo
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #416 Gepost op: April 03, 2010, 13:38:54 » |
|
lijkt goed te gaan vandaag. Vanochtend geen koorts of verhoging meer gelukkig, hopelijk blijft dat zo. Ze ligt nu lekker te slapen. ze is nog wel huilerig en hangerig, maar dat gaat hopelijk ook snel over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #417 Gepost op: April 04, 2010, 19:54:57 » |
|
Gelukkig maar, hoop dat dit begin van weer volledig gezond zijn inluidt! Jammer dat ze nog wel wat huilerig en hangerig was, is dat nu ook wat verbeterd?  Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mammavanbo
Moderator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #418 Gepost op: April 04, 2010, 22:17:47 » |
|
Vandaag vrij goede dag gehad. Ze heeft vanavond zelfs ruim een half uur aan tafel gezeten met het eten (aten bij mijn ouders met mijn zusje en vriend en mijn opa) Dus ze heeft zich super gedragen. Nu zijn wij thuis en zij ligt nog bij opa en oma op bed, vind het altijd wel moeilijk hoor, maarja, morgen moeten wij weg en anders hadden we haar nu mee moeten nemen en dan morgenvroeg weer weg moeten brengen dus dit is voor haar veel beter, maarja, ik vind het wel heeeeel leeg in huis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #419 Gepost op: April 05, 2010, 09:14:21 » |
|
Oei dat is idd wel eng en leeg, heb er zelf ook nog steeds moeite mee, al heb ik er meestal nog wel één thuis (jongste). Lege bedjes zijn niet leuk om tegen aan te kijken! Maar soms moet je idd kiezen voor de rust van de kids en dan is laten slapen bij vertrouwd adres de beste keuze. Heb je een beetje kunnen slapen? Of was je nog net zo vaak wakker als normaal? Dat viel mij zo op de eerste keer dat ik helemaal zonder kids weg was, werd wakker op momenten dat jongste normaal wakker werd.  Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|