yfke
First class twat!
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0
|
 |
« Antwoord #1095 Gepost op: September 07, 2010, 22:30:28 » |
|
Lillian bestel je via sorgente of tefa-portanje? Sorgente spoedlijn ( misschien kunnen zij uithelpen en dus eventueel met spoed morgen de spullen leveren al!! ) Spoedeisende vragen Heeft u buiten kantooruren een spoedeisende vraag? Ook dan kunt u Team Sondevoeding bellen. U wordt dan automatisch doorgeschakeld met een van onze voedingsverpleegkundigen. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar. Let op! De verpleegkundigen nemen GEEN bestellingen aan. Hoe kunt u ons bereiken? Telefonisch 030 634 62 69 Fax 030 634 42 54 E-mail teamsondevoeding@sorgente.nlIn principe nemen ze geen bestelling aan, maar je kan altijd je probleem voorleggen en zo heb ik dus eens met spoed de neocate advanced nog diezelfde dag binnengekregen! Van Tefa ( voorheen tefa portanje) Bel ons Ons kantoor is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.15 tot 17.30 uur. In geval van nood kunt u ons natuurlijk ook buiten kantoortijd, in het weekend en op feestdagen bereiken door te bellen met: 0348 495 700.
|
|
|
|
|
|
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
|
|
|
|
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
|
 |
« Antwoord #1095 Gepost op: September 07, 2010, 22:30:28 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3
Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
|
 |
« Antwoord #1096 Gepost op: September 08, 2010, 07:07:23 » |
|
Oei wat een zooi, dat daar nog zoveel verschil in zit, waarom gebruiken ze niet allemaal gewoon dezelfde maat??? Moest hij helemaal naar Goes!!!
Wat vervelend dat Jent zo'n last heeft van die sonde, of zijn het meer de pleisters??? Lijkt me ook erg vervelend als die pleisters op zo'n gevoelig plekje verschoond moeten worden.
Sterkte meis!
|
|
|
|
|
|
Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1097 Gepost op: September 08, 2010, 12:27:25 » |
|
Eigenlijk weet ik het niet, in Antwerpen heeft de dietiste het voor ons besteld en Bram heeft vanmorgen de leverancier gebeld. Ze komen vandaag de juiste spullen brengen. Hebben het alleen gisteren dus niet op de goede manier kunnen doen. Maar goed, 220 ml is altijd nog beter dan niets toch? Jent had vanmorgen wel honger als een beer. Hihi, eet ie lekker veel. Bedankt Yfke, voor deze info. Weten we dat voor de volgende keer, ik vraag Bram straks meteen waar wij bestellen. Nynke, Jent heeft vooral last van zijn neus, daar mag je niet aankomen, en het verwisselen van de pleisters. Volgens mij heeft hij verder niet echt last van de sonde. Hij doet het verder prima. 
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007) 
|
|
|
daan28
Super Mama

Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
|
 |
« Antwoord #1098 Gepost op: September 08, 2010, 13:10:32 » |
|
Wat een gedoe zeg,voor je de juiste spullen in huis hebt,fijn dat jent het verder prima doet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1099 Gepost op: September 08, 2010, 13:34:01 » |
|
We bestellen via farmadomo. Ik zag op de site dat ook zij een spoedlijn hebben. Weten we dat voor een volgende keer... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1100 Gepost op: September 08, 2010, 23:00:54 » |
|
Ik vroeg het omdat ik toevallig weet dat bijvoorbeeld een latexallergie veel pijn kan geven bij sonde's. En aangezien voedselallergie geen onbekende is bij jullie, kan dit ook een kruisreactie geven. Maar zo te horen speelt deze niet.  Nynke
|
|
|
|
|
|
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!
Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1101 Gepost op: September 09, 2010, 19:52:18 » |
|
Nou, de ellende is ff compleet hier hoor: de sonde is eruit gegaan vanavond!  Ik liep met Jent van Emma's kamer naar zijn kamer om hem in zijn bedje te leggen, blijft die verrekte slang haken achter die infuusstandaard. Dus eerst enorm  en vervolgens  . Jent huilen, die schrok zich ook een ongeluk. Dat ding vloog er in 1 x uit, ik had het pas in de gaten omdat Jent begon te huilen, had het niet eens meteen gezien. Nou ja, wat doe je om 19.45. Bram en ik hadden zoiets van: morgen weer hoor. Hij moet nu gewoon naar bed. Anders moeten we eerst naarr Goes en wie weet hoe laat het dan wordt. Dat wilden we Jent niet aan doen. En het is ook niet zo dat zijn leven er vanaf hangt. Wel gebeld natuurlijk, en ze begrepen dat we hem liever naar bed wilden doen, ook voor zijn eigen rust. Dus morgenochtend om 8.30 in Goes zijn. Arm ventje. Ben er zelf beroerd van. Bram gaat met hem mee, ik breng Emma naar school. Misschien kan Jent daarna nog naar de psz. Afleiding? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #1102 Gepost op: September 09, 2010, 19:59:57 » |
|
Oh, wat vreselijk balen, Lilian. Schreeuw hier even een potje met je mee.  Het zit jullie echt niet mee. Hopelijk is het morgenochtend snel geregeld en kan Jent nog naar de psz, even bezig zijn met andere dingen... Dikke  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoinettez
Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0
|
 |
« Antwoord #1104 Gepost op: September 09, 2010, 21:18:06 » |
|
|
|
|
|
|
|
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1105 Gepost op: September 10, 2010, 15:36:57 » |
|
Pfoe, nou de sonde zit weer op z'n plek. Jent is daarna zelfs nog even op de psz geweest en dat ging supergoed. Nu maar hopen dat alles weer "normaal" wordt... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

|
 |
« Antwoord #1106 Gepost op: September 10, 2010, 16:39:56 » |
|
He jakkes, waarom maken ze die standaarden niet zo dat er niets achter kan blijven hangen? Ze zijn toch verdorie gemaakt om samen met slangetjes te gebruiken? Fijn dat je hem lekker hebt laten slapen, die ene nacht zal niet zoveel uitmaken en met uitgerust kind is het toch iets beter te doen dan 's avonds laat nog hem laten pesten. Gelukkig zit hij er nu weer in én heeft hij nog even kunnen spelen.  Nynke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jochemsmama
|
 |
« Antwoord #1107 Gepost op: September 10, 2010, 19:02:41 » |
|
Oh, toch nog lekker kunnen spelen op de psz. Gelukkig. Tja, snoeren en standaarden zijn er om over te struikelen helaas. Met bevalling van Jochem had arts-assistente mij al 3 x misgeprikt met infuus, toen de verpleegkundige laten doen en hup, a-a struikelt over de standaard. Grrrr. Hier draaien de duimen voor een voorspoediger verloop van de rest van de periode.  Babette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan28
Super Mama

Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
|
 |
« Antwoord #1108 Gepost op: September 10, 2010, 19:57:11 » |
|
Fijn dat jent toch wat afleiding heeft gekregen op de psz,en gelukkig zit de sonde weer op zijn plek,gelukkig bij wouter nooit meegemaakt,sterkte meiske
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lilian
|
 |
« Antwoord #1109 Gepost op: September 13, 2010, 13:11:00 » |
|
Op het moment gaat het echt lekker met onze kleine man. Hij is vrolijk, blij en springt en danst de hele dag!  Heerlijk om hem zo te zien. Hij slaapt goed, is nooit meer vroeg wakker. Wat ons wel de conclusie doet trekken dat hij dat voorheen dus werd van de honger... Hopelijk vinden we straks een manier om de calorieen die hij nu extra via de sonde krijgt te vervangen overdag, want dit kunnen we wel gebruiken zo! Hopelijk is hij aan het aankomen, ik durf hem thuis niet te wegen, andere weegschaal enzo. Ik raak er alleen maar van in de stress, dus afwachten maar tot volgende week dinsdag. Hij is wel erg snotterig en niest veel, zijn neusslijmvlies is sneller geirriteerd volgens de verpleegkundige. Hopelijk gaat de sonde er niet uit met het vele wrijven... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|