Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 09, 2012, 08:01:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 96   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: toch wel koemelkallergie! en nog meer...  (gelezen 77906 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #1080 Gepost op: September 04, 2010, 12:51:30 »

Och meissie, wat een drama zeg! Helemaal de verkeerde voorlichting gekregen waardoor alles anders loopt dan dat ze gezegd hadden! Dat is slordig! Wel fijn dat hij zo rustig de narcose ingegaan is (doordat hij sliep) dat is dan nog een geluk bij een ongeluk!

Hebben ze bij de scopie wat gezien? Of hoor je dat allemaal later pas? Hoop dat de voeding die hij 's nachts krijgt gaat doen wat het hoort te doen! Fijn dat hij daar niets of nauwelijks iets van merkt, kan het voor hem allemaal nog een beetje beperkt worden! Hopelijk is hij dan ook sneller weer over het hele gebeuren heen!

Heel veel sterkte de komende dagen meis, wat ontzettend jammer dat je niet vaak bij hem kan zijn! Maar jullie hebben het zo goed opgelost, Emma heeft jou ook hard nodig!

knuffel Nynke

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Antwoord #1080 Gepost op: September 04, 2010, 12:51:30 »

jochemsmama
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #1081 Gepost op: September 04, 2010, 19:31:55 »

Oh Lilian, wat een toestand! Heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk zet de sondevoeding eindelijk zoden aan de dijk en heeft Jent er niet al te veel last van.

Hele dikke  knuffel voor jullie alle vier.

Babette

Lilian
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #1082 Gepost op: September 04, 2010, 19:59:45 »

We hebben ontzettend lieve vrienden, die hebben aangeboden morgen wat leuks met Emma te gaan doen, zodat ik naar Antwerpen kan. Ik ga dan einde vd ovhtend heen, en ben met etenstijd terug, zodat ik met Emma kan eten en haar zelf op bed leggen. Gelukkig zie ik mijn 2 liefste mannen morgen!!

knuffel

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #1083 Gepost op: September 04, 2010, 22:38:15 »

Ow wat heerlijk Lilian!!! Koester die vrienden maar goed! Dit soort acties worden niet vaak genomen, wat heerlijk dat zij dat wel doen! Daar heb je wat aan!

knuffel Nynke

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
yfke
First class twat!
Moderator
Super Mama

« Antwoord #1084 Gepost op: September 04, 2010, 23:26:01 »

Och Lilian toch  knuffel knuffel knuffel
Hoop dat al eht gedoe iig een uitkomst geeft dan kunnen jullie vooruit.
Goed dat hij sonde krijgt.hoop dat hij er neit tegen vecht. Dat hij snapt dat het hem sterker maakt etc.

knuffel knuffel knuffel

Nynke ikw eet dat het met coaliakie testen bijv  paar weekjes duurt ivm controle door meerdere zkh  en leurteste etc.

Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
jochemsmama
Super Mama

« Antwoord #1085 Gepost op: September 05, 2010, 18:16:08 »

Hoe was het vandaag, Lilian? Emma een fijne dag gehad? En met je twee mannen? Die waren vast dolblij je weer te zien en dat was vast ook wederzijds.

Dikke  knuffel Babette

Lilian
Super Mama

« Antwoord #1086 Gepost op: September 05, 2010, 19:16:22 »

Vandaag was fijn. Emma bij onze liefste vrienden gebracht en op naar Antwerpen. Jent ging dan wel bijna voor zijn middagdutje, maar we konden nog wel even uitgebreid knuffelen. Bram en ik hebben even heerlijk rustig kunnen zitten en kletsen. Jent na 1,5 uur wakker gemaakt, want ja, zo'n middagje vliegt ook voorbij. En zijn met hem gaan wandelen, hij mag gewoon naar buiten. Er is een soort van parkje/ bos om het ziekenhuis. Heerlijk in het zonnetje, we kwamen er alledrie van bij.

En om half 5 alweer terug gaan rijden, om lekker aan te schuiven voor een heerlijke pastaschotel uit de oven. Daarna met Emma naar huis en die ligt er alweer in, morgen weer naar school dus proberen in normale ritme terug te komen...

Nog 1 nachtje en dan zijn we hopelijk weer compleet. Moet TNT wel meewerken en alle spullen morgen hier bezorgen...  ehmmm

knuffel

Groetjes,

daan28
Super Mama

Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter

« Antwoord #1087 Gepost op: September 05, 2010, 20:16:57 »

Meiske toch wat vervelend allemaal als het langer duurt dan dat je had verwacht,maar als ik het allemaal zo lees nemen ze het in Antwerpen wel goed onder de loep.
Wouter had ook allen 'snachts de sonde aan in de hoop dat het overdag een honger gevoel kreeg om hem aan het eten te krijgen,gelukkig was het bij wouter elke keer maar tijdelijk.
Weet je al hoe lang je mannetje aan de sonde moet blijven?
Ik hoop dat jullie morgen lekker weer als gezin samen kunnen zijn een dikke knuffel voor jullie allemaal
enne je bent een goei van je! goei van je! top moeder
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #1088 Gepost op: September 05, 2010, 22:09:24 »

Klinkt als een heerlijk bezoekje Lilian! Fijn! En dan nog lekker mogen aanschuiven bij het eten, goede vrienden heb je! Nog één nachtje... mijn duimen draaien!

knuffel Nynke

jochemsmama
Super Mama

« Antwoord #1089 Gepost op: September 06, 2010, 20:02:56 »

En?!? Heeft TNT zijn werk gedaan, is het spul binnengekomen en zijn jullie weer allemaal lekker thuis?

knuffel Babette

Lilian
Super Mama

« Antwoord #1090 Gepost op: September 07, 2010, 11:59:02 »

Ja, we zijn weer compleet, heerlijk! Jent was gisteren wel compleet uit zijn doen, dat wel. Alleen maar huilen en overal om piepen. Maar gelukkig wel lekker gaan slapen. eerste nachtje met de sondevoeding thuis, helaas werd hij vannacht wel wakker toen we de boel moesten uitzetten en afkoppelen... En sliep pas een uur later weer. Mama dus ook, maar ja. Zal wel wennen zijn.
En we mogen er alleen niet aankomen, zelfs niet in de buurt van zijn neus, want daar irriteert het behoorlijk. Hopelijk went ook dat en wordt Jent iets relaxter als we bijv pleisters moeten vervangen, want dat is nu echt een crime.

knuffel

Groetjes,

antoinettez
Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0

« Antwoord #1091 Gepost op: September 07, 2010, 13:39:48 »

Fijn dat jullie allemaal weer thuis zijn!

dikke  knuffel Antoinette

Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad
Lilian
Super Mama

« Antwoord #1092 Gepost op: September 07, 2010, 19:14:34 »

Ja hoor, het zal ook in 1x goed gaan hier in huize Minnes... hmmm Willen we vanavond Jent weer aan een zak sondevoeding leggen, hebben we de verkeerde opzetstukjes gelverd gekregen!  potjandorie an toe! M.a.w. we kunnen het dus nu niet aansluiten. Oke, wat doe je vervolgens om half 8 's avonds?? Ik zeg tegen Bram, we kunnen de dokterspost bellen. Die stuurde ons door naar de dienstdoende apotheek. Bram erheen. Belt ie net, is ie onderweg naar het ziekenhuis in Goes. Bij de apotheek hebben ze het niet, hebben vervolgens rondgebeld en dichtstbijzijnde ophaalplek is dus ziekenhuis Goes!  Wat Wat? Wat?
Ik snap echt niet dat Vlissingen het niet eens op voorraad heeft. In Goes hebben ze er trouwens maar 2, waarvan we er 1 mee kunnen krijgen voor het geval ze zelf vannacht een kind binnen krijgen die het nodig zou hebben.

Dus morgen meteen bestellen, deze goed uitspoelen en morgen nog een keer gebruiken en hopelijk overmorgen weer binnen. We kunnen het ons nu ook niet permitteren om Jent niet aan te koppelen. Wat een gedoe zeg.

knuffel

Groetjes,

jochemsmama
Super Mama

« Antwoord #1093 Gepost op: September 07, 2010, 19:54:08 »

Grrrr  potjandorie an toe! dat zit echt gruwelijk tegen. Duim hier heel hard voor je dat je het morgen wel kunt krijgen en dat de dingen nu eens soepel voor jullie gaat lopen.

Dikke  knuffel Babette

Lilian
Super Mama

« Antwoord #1094 Gepost op: September 07, 2010, 20:25:12 »

O, t krijgt nog ff een staartje: In Goes hadden ze toch maar niet de juiste opzetstukjes... Dus nog niks. Lekker balen. Maar ze gingen daar even meedenken en hebben Bram toen plastic flessen meegegeven die wel op het opzetstuk passen, alleen kan er maar 220 ml in. Dus of vannacht 2x eruit om tussendoor een 2e lading aan te sluite, of voor 1 x minder geven. Vandaag kiezen we maar voor het laatste.

Wij net naar boven, heel die reutemeteut aangesloten, Jent sliep rustig verder. En nu zit er dus een fles aan met 220 ml ipv 500. Nou ja, alles beter dan niets. Morgen dan maar 2x opnieuw aansluiten, alleen vroeg beginnen, zodat we voordat we naar bed gaan de 2e er al op kunnen doen. En overmorgen hopelijk de juiste dingetjes binnen.

knuffel

Groetjes,

Pagina's: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 96   Omhoog
  Print  

Ga naar: