Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 07, 2012, 06:39:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Oorontstekingen  (gelezen 322 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Gepost op: April 20, 2010, 08:16:18 »

Ik kwam een artikeltje tegen over de relatie tussen terugkerende oorontstekingen en allergie, in dit artikel wordt wel heel positief gesproken over bloedtesten en dat die zekerheid zal geven... wij weten dat die bloedtesten vals-negatief maar ook vals-positief kunnen zijn, dat het voor kinderen nog helemaal niet zo makkelijk is om dat te testen. Maarja, artsen roepen dit wel vaker, dus neem aan dat rest van de info wel betrouwbaar is.

http://www.isitallergy.com/Default.aspx?id=461&epslanguage=NL

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: April 20, 2010, 08:16:18 »

yfke
First class twat!
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #1 Gepost op: April 21, 2010, 08:07:17 »

Als ik mij nier vegis gaat het dan vaak wel om inhalatie allergie, dus bijv. huisstofmijt, honden/hatten , boomen/bloemen/planten etc.

Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: April 21, 2010, 08:11:51 »

Yep, maar ben wel blij dat ze er eens wat over plaatsen, meest gehoorde is toch nog dat het "in de familie zit" en wordt er niet verder gekeken...

knuffel Nynke

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
yfke
First class twat!
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #3 Gepost op: April 21, 2010, 09:50:02 »

Oh absoluut

Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: