Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Vanaf heden is het ook mogelijk om in het forum direct filmpjes af te spelen zonder extra codes te plaatsen. Plaats url van het filmpje (youtube, liveleak, etc) in je post en het forum maakt er bij bekijken of plaatsen automagisch een speler van.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 07, 2012, 06:27:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hoe kan een gast in alleen leden dingen kijken?  (gelezen 742 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Melissa
BallenBak
Super Mama

Lief: +1/-0

« Gepost op: Januari 14, 2009, 21:39:40 »

ik dacht dat de kinderwens afdeling voor 'alleen leden' was. Ik hoop dan ook dat dit een foutje is:

Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Januari 14, 2009, 21:39:40 »

Ageeth
Super Mama

Lief: +37/-0

Have a nice day, unless you made other plans

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 14, 2009, 21:43:31 »

Hey Melissa.

Een gast kan niet meelezen in de boards die voor alleen leden zijn, maar kan wel de topic tittel lezen.
Wil hij verder lezen dan krijgt deze gast dit te zien:

Citaat
Sorry alleen geregistreerde leden kunnen dit topic lezen.
Log hieronder in of klik op deze link om jezelf vrijblijvend te registreren op het Forum @ borstvoeden.nl, dé plek om je ervaringen te delen!

Groet Ageeth

Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 14, 2009, 21:46:03 »

Gasten kunnen in de boards, maar lezen alleen topictitel en voor de rest kunnen ze IN het bericht NIET lezen.

In de "alleen leden" boards staat een duidelijke sticky met de waarschuwing dat je in je topictitel dus geen dingen moet "verraden" die je niet wilt dat een ander leest.

Er staat hier ook ergens... ga het nu even niet opzoeken, maar dat is wel voor gasten te lezen iig, dat ze als ze een topictitel lezen niet gelijk moeten denken dat de poster ook dat heeft... of dat wil...
Dat je ook iets algemeens in dat topic kan hebben staan om ter discussie of ter info aan te bieden.

Zoals dat ik persoonlijk een topic kan aanmaken met "borstkanker" als titel... maar dat dat niet betekent dat ik borstkanker heb!

Ze kunnen niet IN de topics, log maar eens uit en probeer het zelf!

knuffel

hmm ageeth is me voor... maar plaats het toch maar

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: