Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
borstvoeden.nl Tickers
Nieuws: Wie heeft er zin in een forumuitje? Waar zullen we heen en wanneer???
Kijk in verhalen van ouders voor het topic.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Februari 08, 2012, 04:56:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Attentie!! Dit weekend geen BV.info!!!  (gelezen 4232 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

Lief: +51/-3

Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!

« Gepost op: Juli 07, 2010, 10:01:02 »

Dit weekend zullen we de site gaan verhuizen, dit heeft tot gevolg dat we even op zwart zullen moeten. We gaan namelijk over naar www.borstvoeden.nl! Van vrijdagavond 00.00 uur tot maandagochtend 07.00!

Ga er vanuit dat het ons het hele weekend zal kosten, mocht je in de tussentijd kijken en denken: "Hé het werkt weer!!!" en je gaat enthousiast posten... hou dan even in gedachten dat alles wat je in de tussentijd post, verloren kan gaan omdat we (lees BiggBoss leeuwendeel en ik een beetje) nog druk aan het werk zijn en af en toe de backup weer teruggezet moet worden.

Excuses voor de overlast.

Groetjes Nynke

Zin in forumuitje? We zijn weer aan het plannen!!!!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
Forum @ Borstvoeden.info, dé plek om je ervaringen te delen!
« Gepost op: Juli 07, 2010, 10:01:02 »

Sigrid
Super Mama

Lief: +5/-0

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 07, 2010, 11:19:52 »

Geen probleem, dankje voor waarschuwing.
En dankje voor alle moeite die jullie doen voor deze supersite !!!! Jullie zijn allebei kanjers !

MV Hannes (08/02/04) en Marije (16/04/2005) en Jasmijn (27/12/2007) en meter van Enriqué

'Ik wens de rust om te accepteren wat niet te veranderen is
de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is
en de wijsheid om het verschil tussen beide te ontdekken'
Nicole
Moderator
Super Mama

Lief: +11/-0

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 07, 2010, 11:59:08 »

ooooo dat wordt afkicken, gelukkig wordt het mooi weer....hoop dat jullie hier ook een beetje van mogen genieten...

Succes met de verhuizing !!!

knuffel

Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 07, 2010, 12:19:35 »

Dank je wel Sigrid  Love is in the air! wij vinden het ook fijn om gastvrouw én heer van jullie te mogen zijn!

Ik hoop ook dat het vlot verloopt, maar we verwachten wel wat gesputter. Site is ietwat lomp om zomaar te verhuizen, maar bij ons huidige hostingpakket kunnen/mogen we niet meer groeien, we moeten nu dus wel naar eigen server toe.

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet, Renée heeft na 4,5 jaar zelf besloten te stoppen.
jochemsmama
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 07, 2010, 14:50:15 »

Succes ermee, niet echt een klus voor bij 35 graden, zal aan jullie denken!

knuffel Babette

antoinettez
Global Moderator
Super Mama

Lief: +16/-0

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 07, 2010, 18:35:56 »

Ik ben benieuwd wat voor moois jullie er van gaan maken.

knuffel Antoinette

Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 07, 2010, 18:46:43 »

Tot nu toe nog geen echte veranderingen, we gaan gewoon de site over zetten. We hebben de afgelopen maanden allebei behoorlijk veel te doen gehad, waardoor de nieuwe ideeën alleen nog maar ideeën zijn gebleven.

Contract met huidige hoster loopt binnenkort af, dus dan maar even "gewoon" verhuizen.

@babette: Gelukkig hoeven we geen dozen te tillen en meubels te verplaatsen, dus zal het wel meevallen tenzij mussen echt dood van het dak vallen  Knipoog

esther mv 4 meiden
Moderator
Super Mama

Lief: +8/-0

« Antwoord #7 Gepost op: Juli 07, 2010, 22:47:57 »

Ik vind het niet kunnen! ;-)hihi

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09
Nynke Bal-Dekker
Office iets?¿
Administrator
Super Mama

« Antwoord #8 Gepost op: Juli 07, 2010, 22:51:30 »

whahahaha

Als we eerder definitief online zijn, zal ik je bellen, goed??

Lilian
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #9 Gepost op: Juli 08, 2010, 08:17:19 »

Ow help, een heel weekend geen forum!!?? Hoe kom ik dat door haha.  Knipoog Ben inmiddels een echte verslaafde volgens mij.
Maar natuurlijk fijn dat jullie alles op een server gaan gooien om te kunnen uitbreiden en meer mogelijkheden te creeren. Succes met alles!!

knuffel Lilian

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

BiggBoss
BallenBak
Super Mama

Lief: +4/-0

« Antwoord #10 Gepost op: Juli 09, 2010, 01:54:50 »

Hiep Hoi!

Even een nadere toelichting:

Al langere tijd draait de boel niet optimaal, denk aan "Pagina opgebouwd in 3.171 seconden met 14 queries." terwijl ik hier wil reageren. En dat zijn helemaal nog geen hoge laad tijden hier, ik kom ze hier gekker tegen denk aan 20+ seconden.  
Persoonlijk als bezoeker erger ik mij er groen en geel aan en als beheerder.....
Terwijl een forum als dit makkelijk deze tijden en lager moet kunnen redden: "Page created in 0.191 seconds with 21 queries."

Dit kan zo niet langer en zo willen wij ook niet langer.
Het plan was om met de verhuizing van server ook gelijk een nieuwe site te introduceren maar zoals Nynke al zei is dat erbij in geschoten.
De huidige voorpagina is gemaakt in 2006 en de haast in de laatste fase heeft voor mijn gevoel teveel verkeerde invloed gehad destijd, dus vandaar nu anders.

Hoe gaat komend weekend eruit zien?

Zoveel mogelijk probeer ik om buiten borstvoeden.nl heen te werken. Zodat deze site gewoon online blijft.
Wel verzoek ik jullie om bijvoorbeeld foto's dit weekend niet te uploaden naar de site maar gebruik photobucket/picasa/etc en hotlink.
Intussen werk ik eraan om alles over te zetten naar borstvoeden.nl dit zal per onderdeel gaan (voorpagina, forum, wiki, chat, etc).
Indien ik een onderdeel over heb zal ik het hier posten zodat jullie even kunnen kijken en testen.

Als alles goed gaat zal ik in de loop van zondagnacht (jaja na de finale *hips*) de laatste database overzetten en wat

magie toepassen zodat wij vanaf dan borstvoeden.nl zijn.

Het is even een noodzakelijke ingreep.
Nynke en ik hebben erover gesproken en liever op deze manier een weekend mank (ik verwacht dat het wel meevalt, helaas is dat geen garantie), dan zo nog verder....

In het verleden hebben wij uit het niets gekkere verhuizingen of rare bugs meegemaakt dus dit overleven wij ook wel.

En mijn gemoedstoestand dit weekend?
Nou dat zal alle elementen van de foto in onderstaande video hebben.
Lekker relaxt blijf ik wel hoor dames....

Tot later als ik weer wat zinnigs te melden heb...................
« Laatste verandering: Juli 09, 2010, 04:13:12 door BiggBoss » Gelogd
BiggBoss
BallenBak
Super Mama

« Antwoord #11 Gepost op: Juli 09, 2010, 06:02:53 »

Het gaat weer lekker!

Volgens mij heb ik vannacht de huidige server stukgemaakt!
Na een geniale actie van mij heb ik gewoon de gehele server laten crashen,,,,, alsof ik de huidige hoster ga vertellen hoe ik het gedaan heb....   Whaaaaaaaa

Misschien als ze mij vlechtjes maken vertel ik het, ik zeg er trouwens niet bij dat mijn haarlengte geen vlechtjes mogelijk maakt.

Het was overigens wel een mooie crash want op kernel niveau ging de server plat!
Voor de onwetenden: I triggerde een proces in de server welke ik eigenlijk niet mag triggeren.... en POOF! down server! (voor 2 uur)

Goed een deel is over en morgen meer....

Heej en eigenlijk ben ik officieel nog niet eens aan het verhuizen begonnen.

"We don't need no education.... ...  .... heay teacher leave them kids alone! .... All in all you're...."

BiggBoss
BallenBak
Super Mama

« Antwoord #12 Gepost op: Juli 09, 2010, 06:17:02 »

Ow help, een heel weekend geen forum!!?? Hoe kom ik dat door haha.  Knipoog

Nou dat kom je niet door en daarom zorg ik ervoor dat we bijna 24/7 online blijven.

Het gaat mij een weekend kosten om alles werkend te krijgen en hopelijk resulteert dat in 1 of 2 uur downtime voor de site en het forum.
En dan wel op een moment midden in de nacht.

Maar zoals gezegd beloof ik niks en heb ik liever een geheel weekend om het te doen.

En zoals altijd tijdens updates.... een extra muziekje van mij:

Lilian
Super Mama

Lief: +2/-0

« Antwoord #13 Gepost op: Juli 09, 2010, 09:05:15 »

Thx BigBoss, super dat je zoveel moeite doet om onze superleuke site in de lucht te houden! Maarre, door die crash kan ik niet jouw filmpjes zien?? Of ligt dat daar niet aan?

Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)

BiggBoss
BallenBak
Super Mama

« Antwoord #14 Gepost op: Juli 09, 2010, 09:31:41 »

De zooi ging even zwaar in de shit!

Maar nu zouden de videos het wel weer moeten doen.

En zo niet kan je mij een PM sturen en eten wij er een beschuitje over.....
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: