Hiep Hoi!
Even een nadere toelichting:Al langere tijd draait de boel niet optimaal, denk aan
"Pagina opgebouwd in 3.171 seconden met 14 queries." terwijl ik hier wil reageren. En dat zijn helemaal nog geen hoge laad tijden hier, ik kom ze hier gekker tegen denk aan 20+ seconden.
Persoonlijk als bezoeker erger ik mij er groen en geel aan en als beheerder.....
Terwijl een forum als dit makkelijk deze tijden en lager moet kunnen redden:
"Page created in 0.191 seconds with 21 queries."Dit kan zo niet langer en zo willen wij ook niet langer.
Het plan was om met de verhuizing van server ook gelijk een nieuwe site te introduceren maar zoals Nynke al zei is dat erbij in geschoten.
De huidige voorpagina is gemaakt in 2006 en de haast in de laatste fase heeft voor mijn gevoel teveel verkeerde invloed gehad destijd, dus vandaar nu anders.
Hoe gaat komend weekend eruit zien?Zoveel mogelijk probeer ik om buiten borstvoeden.nl heen te werken. Zodat deze site gewoon online blijft.
Wel verzoek ik jullie om bijvoorbeeld foto's dit weekend niet te uploaden naar de site maar gebruik photobucket/picasa/etc en hotlink.
Intussen werk ik eraan om alles over te zetten naar borstvoeden.nl dit zal per onderdeel gaan (voorpagina, forum, wiki, chat, etc).
Indien ik een onderdeel over heb zal ik het hier posten zodat jullie even kunnen kijken en testen.
Als alles goed gaat zal ik in de loop van zondagnacht
(jaja na de finale *hips*) de laatste database overzetten en wat
magie toepassen zodat wij vanaf dan borstvoeden.nl zijn.
Het is even een noodzakelijke ingreep.
Nynke en ik hebben erover gesproken en liever op deze manier een weekend mank
(ik verwacht dat het wel meevalt, helaas is dat geen garantie), dan zo nog verder....
In het verleden hebben wij uit het niets gekkere verhuizingen of rare bugs meegemaakt dus dit overleven wij ook wel.
En mijn gemoedstoestand dit weekend?
Nou dat zal alle elementen van de foto in onderstaande video hebben.
Lekker relaxt blijf ik wel hoor dames....
Tot later als ik weer wat zinnigs te melden heb...................